Hop til indhold
Tyren13

Hvad sker der lige på Thai fronten i Randers?

Recommended Posts

Findes der et godt sted, hvor man kan få god massage efterfulgt af hele pakken?  Jeg har været heldig hos Baangann et par gange, men så var de to piger, jeg nød, pludselig væk, og der var kommet en ny. Hun havde kun i hovedet at hive 1000 kr op af lommen i rekordfart.

Det samme skete hos thaipigerne i Laksegade, en halv time og så kom kravet you pay 1000 more for next half hour, hvorefter jeg skred. Kunne have blevet et stamsted, hvis de ikke fokuserede så meget på klokken!!! Måske man skulle prøve et af de andre tilbud i Laksegade?

 

Hos Kat kan være heldig ind imellem, hvis hun har tid!!

 

Jeg mangler lidt inspiration, hvad med Prins Christiansgade, nogen der har nyt derfra??

 

Kom frisk med nyheder til glæde og gsvn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der et godt sted, hvor man kan få god massage efterfulgt af hele pakken?  Jeg har været heldig hos Baangann et par gange, men så var de to piger, jeg nød, pludselig væk, og der var kommet en ny. Hun havde kun i hovedet at hive 1000 kr op af lommen i rekordfart.

Det samme skete hos thaipigerne i Laksegade, en halv time og så kom kravet you pay 1000 more for next half hour, hvorefter jeg skred. Kunne have blevet et stamsted, hvis de ikke fokuserede så meget på klokken!!! Måske man skulle prøve et af de andre tilbud i Laksegade?

 

Hos Kat kan være heldig ind imellem, hvis hun har tid!!

 

Jeg mangler lidt inspiration, hvad med Prins Christiansgade, nogen der har nyt derfra??

 

Kom frisk med nyheder til glæde og gsvn

Jeg kan anbefale Bangkok i Adelgade, hvor jeg flere gange har fået ok massage og efterfølgende "frit valg" alt efter dagsformen - og vel at mærke til yderst rimelige priser, hvis man aftaler det inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...