jydskfyr 98 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) Hej, jeg har en lidt anderledes efterlysning. Jeg leder efter et hotel omkring Odense hvor min søde veninde og jeg kan have sex foran et stort vindue der vender ud mod en parkeringsplads eller lignende, hvor folk kan sidde og spille pik i deres bil mens de kigger på. Det er faktisk ikke så nemt at finde et med store vinduer, der vender mod en parkeringsplads som man lige umiddelbart skulle tro. Så hvis nogen har lidt lokal viden om hoteller nær Odense der opfylder det kriterie, så hører jeg meget gerne om det. Til gengæld skal jeg nok sørge for at man får besked i god tid om hvor og hvornår det kommer til at foregå. Send gerne PM. Redigeret 30. Marts, 2023 af jydskfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 30. Marts, 2023 Vil gerne kigge på og måske deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 30. Marts, 2023 Scandic Odense kunne være et bud. Jeg har selv kneppet en exhibitionistisk kvinde der, og hun ville også over i vinduet. Jeg nåede at tænke, at jeg ikke håbede at der var nogen i bilerne på P-pladsen... Det er dog ikke gulv til loft vinduer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) Hotel Odense, Odense Congress Center En del af værelserne vender ud mod parkeringspladsen, og de har pænt store vinduer. Redigeret 30. Marts, 2023 af yrghh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 1. April, 2023 Hotel Nyborg Strand kunne være en mulighed, da de har mange værelser med store vinduer, hvis man ellers kan sikre sig at værelset vender ud mod P-pladsen. Men generelt er det ikke sikkert at man kan se så meget udefra, medmindre det er mørkt udenfor og der er lys på værelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg