Hitmann1234 507 Skrevet 29. Marts, 2023 denne dag gik besøget til dejlige Rainbow https://annoncelight.dk/showad/363825 Hun holder til sammen med Nancy (beni) i hvidovre tæt på rådhuset jeg bookede nemt en time til om eftermiddagen velankommen blev jeg lukket og måtte straks konstatere at damen er en ganske nydelig thai godte. jeg tror ikke det er hende på billederne men hun er dog der hen ad: Hun er lille som de fleste Thai kvinder, hun har store bryster der har fået godt med hjælp og som desværre er lidt hårde og en dejlig bagdel som man har lyst til at røre ved, hele tiden. jeg bekræftede 1 time og hun spurgte hvad jeg var ude efter (det viste sig at jeg første kunde den dag) jeg sagde 2x sex og hun sagde bumbum-massage-bumbum og det synes jeg er en god kombi snart efter lå jeg ned på ryggen med min bedste ven i hendes mund (uden gummi) og jeg var bare klar. der gik derfor heller ikke lang tid før første runde blev fyret af. herefter ca. 25-30 minutters massage, der absolut var godkendt og til sidste, igen startende med blow uden og endnu en ridetur hvor jeg fyret den af over hendes mave. alt ialt et skønt besøg hos en dejlig thai dame hun kysser ikke men det er der jo nogen der ikke er så vild med og gør ikke mig noget. en stor anbefaling her fra Hitmann 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. Marts, 2023 Kreativ brug af mundbind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 29. Marts, 2023 (edited) Argit skrev, for 12 minutter siden: Kreativ brug af mundbind To sjæle en tanke, hvem der bare var det nederste Redigeret 29. Marts, 2023 af El Caliente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 876 Skrevet 30. Marts, 2023 Har haft kik på Rainbow ..lyder lækker. Er sex med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 507 Skrevet 30. Marts, 2023 @kim madsen hvis du mener om sex er MED kondom, så ja hun blæser (godt iøvrigt) uden men sex er i udgangspunktet med jeg spurgte dog ikke og har mit helbred for kært til at tage chancen.. du kan jo tekste hende og spørge hitmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9812 Skrevet 2. April, 2023 Hitmann1234 skrev, den 29.3.2023 at 18:46: der gik derfor heller ikke lang tid før første runde blev fyret af. I munden? Jeg er nysgerrig efter om CIM er på menuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg