exostar 373 Skrevet 29. Marts, 2023 Hey. Ved hun er anmeldt herinde, og i hendes annonce står der at hun burde være her 2 dage mere, og den er opdateret idag. Dog kan man ikke ringe hende op. Har nogen haft held med at lave en aftale med hende? https://annoncelight.dk/showad/339257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 26 Skrevet 29. Marts, 2023 Jeg skrev med hende på WhatsApp, aftalte jeg ville skrive når jeg var nær Kolding. Da jeg var 15 min væk spurgte jeg om hun havde tid. Så fik jeg skæld ud over ikke at være klar da jeg spurgte hvornår jeg kunne komme. Fik så besked på at skrive når jeg var der, det gjorde jeg så, men så var hun optaget 2 timer frem. Vendte skuden og kørte hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 29. Marts, 2023 hardticket skrev, for 7 minutter siden: Jeg skrev med hende på WhatsApp, aftalte jeg ville skrive når jeg var nær Kolding. Da jeg var 15 min væk spurgte jeg om hun havde tid. Så fik jeg skæld ud over ikke at være klar da jeg spurgte hvornår jeg kunne komme. Fik så besked på at skrive når jeg var der, det gjorde jeg så, men så var hun optaget 2 timer frem. Vendte skuden og kørte hjem. Man kan ikke kontakte hende på whatsapp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 26 Skrevet 29. Marts, 2023 exostar skrev, for 43 minutter siden: Man kan ikke kontakte hende på whatsapp. Min fejl det var nok sms ved nærmere eftertanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 29. Marts, 2023 hardticket skrev, for 2 minutter siden: Min fejl det var nok sms ved nærmere eftertanke Idag eller? har prøvet fra flere telefoner, både at ringe og sms. Når man ringer går den direkte på svarer og sms svarer hun ikke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 26 Skrevet 30. Marts, 2023 exostar skrev, for 17 timer siden: Idag eller? har prøvet fra flere telefoner, både at ringe og sms. Når man ringer går den direkte på svarer og sms svarer hun ikke på Det har lørdag, hvor der stod det var sidste dage. Måske auto opdatere annoncen bare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg