Hop til indhold
DirtyDevil

Toilet / Diirty games domina - bedst i DK ?

Recommended Posts

Jeg har i flere år tjent en fantastisk lady i Stuttgart ifm mit arbejde der.. nu er jeg retur og desværre “fritstillet” af min tyske gudinde grundet afstanden.. 

derfor søger jeg Danmarks bedste domina indenfor toiletsex og alt indenfor dirty games..

Ser frem til at høre jeres anbefalinger 

danke sehr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med toiletsex antager jeg du mener scat?

Er ikke selv til det har dog prøvet det og kan foreslå følgen 3 dominaer som tilbyder det og nyder at give det

Miss Lilou-Marlou-Glostrup

Lady Iris-Tåstrup

Empress Malice-Rødovre

Et par af dem tilbyder også opkast

Jeg er sikker på at der er flere som tilbyder det du søger men disse 3 har jeg selv haft gode oplevelser med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det påkrævet at du skal domineres? Det er et par gange lykkedes mig at modtage under lidt mere venlige omstændigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyDevil skrev, for 18 timer siden:

Jeg har i flere år tjent en fantastisk lady i Stuttgart ifm mit arbejde der.. nu er jeg retur og desværre “fritstillet” af min tyske gudinde grundet afstanden.. 

derfor søger jeg Danmarks bedste domina indenfor toiletsex og alt indenfor dirty games..

Ser frem til at høre jeres anbefalinger 

danke sehr 

https://annoncelight.dk/showad/322421

black isabell er helt klart en klasse for sig selv... ingen begrænsninger... kan varmt anbefales og jeg har besøgt hende mange gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...