DirtyDevil 4 Skrevet 29. Marts, 2023 Jeg har i flere år tjent en fantastisk lady i Stuttgart ifm mit arbejde der.. nu er jeg retur og desværre “fritstillet” af min tyske gudinde grundet afstanden.. derfor søger jeg Danmarks bedste domina indenfor toiletsex og alt indenfor dirty games.. Ser frem til at høre jeres anbefalinger danke sehr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 29. Marts, 2023 Med toiletsex antager jeg du mener scat? Er ikke selv til det har dog prøvet det og kan foreslå følgen 3 dominaer som tilbyder det og nyder at give det Miss Lilou-Marlou-Glostrup Lady Iris-Tåstrup Empress Malice-Rødovre Et par af dem tilbyder også opkast Jeg er sikker på at der er flere som tilbyder det du søger men disse 3 har jeg selv haft gode oplevelser med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 29. Marts, 2023 Er det påkrævet at du skal domineres? Det er et par gange lykkedes mig at modtage under lidt mere venlige omstændigheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 30. Marts, 2023 DirtyDevil skrev, for 18 timer siden: Jeg har i flere år tjent en fantastisk lady i Stuttgart ifm mit arbejde der.. nu er jeg retur og desværre “fritstillet” af min tyske gudinde grundet afstanden.. derfor søger jeg Danmarks bedste domina indenfor toiletsex og alt indenfor dirty games.. Ser frem til at høre jeres anbefalinger danke sehr https://annoncelight.dk/showad/322421 black isabell er helt klart en klasse for sig selv... ingen begrænsninger... kan varmt anbefales og jeg har besøgt hende mange gange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtyDevil 4 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) biker skrev, for 6 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/322421 black isabell er helt klart en klasse for sig selv... ingen begrænsninger... kan varmt anbefales og jeg har besøgt hende mange gange Tusind tak.. ser helt fantastisk ud.. Hende vil jeg besøge . Redigeret 30. Marts, 2023 af DirtyDevil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomenRuleMe 1 Skrevet 30. Marts, 2023 Jeg rejser selv en stor del af min tid i Tyskland (Hamburg, Berlin, Stuttgart) og har samme interesse. Er der nogle bestemte Dominas i Tyskland du vil anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 30. Marts, 2023 Tror også Madame Helene tilbyder det du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg