Hop til indhold

Recommended Posts

Tja efter min røv tur andet sted, måtte jeg afsted igen, valget var nemt, be safe, tænkte jeg og kursen blev sat til Dakie.

God kompetent massage, der gavnede den værkende skulder, men først bad så massage, som sagt god massage -veldisponeret, og hun kom hele vejen rundt på alle de smerteramte områder, og lidt kilden på bollerne.

Et godt blæs der blev givet med ivrighed, dygtighed, blev helt tømt, bad og betaling, fair pris. 
 

Lettet i den lille pung og afspændt i krop, ud i samfundet, og hjem til damerne i privaten.

De ved godt at en tømt mand er en glad mand og at mand holder længere anden gang.

De er glade for mine (vellykkede)  thai besøg.

Bødlen

NB søg hende på Google hende hjemmeside er hacket med en reklame.

https://dakiethaiwellness.dk.


 

 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkAngel skrev, for 6 minutter siden:

Tilbyder hun økoblow?

Måske, som i Thaiverden, betyder hygiejne en hel del, respektfuld adfærd ligeså meget, besøg hende få massage, og når/hvis hun spørger ind til ekstra/happy ending, så spørg pænt om et blow uden gummi, og lad hende styre, “slagets gang” hvis du viser din gode side og version af dig srlv, kan du komme lang, men ikke helt indenfor..Altså knalde med eller uden - hun begrænser det til h og b men vil srlv bestemme til hvem og hvad..

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 45 minutter siden:

Måske, som i Thaiverden, betyder hygiejne en hel del, respektfuld adfærd ligeså meget, besøg hende få massage, og når/hvis hun spørger ind til ekstra/happy ending, så spørg pænt om et blow uden gummi, og lad hende styre, “slagets gang” hvis du viser din gode side og version af dig srlv, kan du komme lang, men ikke helt indenfor..Altså knalde med eller uden - hun begrænser det til h og b men vil srlv bestemme til hvem og hvad..

Kunne godt være et "udkast" til en drejebog i "at begå sig i Thai universet", noget som jeg selv praktiserede, med succes, da jeg var aktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...