Hop til indhold
fræk6

AALBORG SONIA INCALL-OUTCALL

Recommended Posts

Hej

ingen tvivl Sonia er nem at lave en aftale med,  hun er stille og sød.

men god sex får man desværre ikke - jeg bestilte 30 min med 69 dansk i flere stillinger,  jeg ville starte med at slikke fisse, det vil hun kun, hvor hun ligger på ryggen, men bøjet ben og fødderne skal være på sengen, så intet med at løfte dem op - og slikkes hvor hun står på alle 4 nix

hendes blow er intet ved,  hun brugte 5 minutter med at få gummi på….

så skulle der kneppes, først alm hende nederst, igen vil hun helst have fødderne i sengen, så man kan ikke komme i bund i hende - selvom jeg altid starter forsigtigt, var det svært at løfte de ben - så bagfra, dette gav i sig selv lidt mere plads, men pigen krummede ryg, som en vild hest, der lige havde smidt sin rytter af - her prøvede jeg at slikke hende bagfra - men hun nærmeste sparkede bagud - som en vild hest - så der var ikke den store kemi.

hvis du er til en ung lille pige uden  den store sexerfaring, og du ikke forventer noget, end at knalde hende er hun måske ok - jeg er til lidt mere fræk6 med masser forskellige ting - så er hun ikke den rigtige

jeg kan ikke anbefale hende

https://annoncelight.dk/showad/367354

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...