fræk6 904 Skrevet 28. Marts, 2023 Hej ingen tvivl Sonia er nem at lave en aftale med, hun er stille og sød. men god sex får man desværre ikke - jeg bestilte 30 min med 69 dansk i flere stillinger, jeg ville starte med at slikke fisse, det vil hun kun, hvor hun ligger på ryggen, men bøjet ben og fødderne skal være på sengen, så intet med at løfte dem op - og slikkes hvor hun står på alle 4 nix hendes blow er intet ved, hun brugte 5 minutter med at få gummi på…. så skulle der kneppes, først alm hende nederst, igen vil hun helst have fødderne i sengen, så man kan ikke komme i bund i hende - selvom jeg altid starter forsigtigt, var det svært at løfte de ben - så bagfra, dette gav i sig selv lidt mere plads, men pigen krummede ryg, som en vild hest, der lige havde smidt sin rytter af - her prøvede jeg at slikke hende bagfra - men hun nærmeste sparkede bagud - som en vild hest - så der var ikke den store kemi. hvis du er til en ung lille pige uden den store sexerfaring, og du ikke forventer noget, end at knalde hende er hun måske ok - jeg er til lidt mere fræk6 med masser forskellige ting - så er hun ikke den rigtige jeg kan ikke anbefale hende https://annoncelight.dk/showad/367354 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg