AntonH 166 Skrevet 28. Marts, 2023 Hej Er jeg den eneste, der har bøvl med at se pigernes billeder på AL? Ofte kan man se nogen af dem, mens andre ikke loader ... Nogen gange hjælper det at klikke væk fra billederne, andre gange er det helt umuligt. Fiberforbindelse, Firefox, Mac (Monterey - hvis det betyder noget) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. Marts, 2023 Oplever det ofte. F5 (refresh) løser det for det meste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 28. Marts, 2023 Ja jeg har arldrig problemer med AL og billeder andet end at de nogengange er utydelige eller for mørke. Men det har vist mere med optagelsen end min PC at gøre. Men jeg benytter også Mikroblød produkter hele vejen igennem. De der æblekager dur ikke rigtig til de frække sites Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 29. Marts, 2023 Jeg har heller ingen problemer. Benytter mig af alt andet end æbleprodukter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Marts, 2023 Jeg bruger kun Apple devices og har ingen problemer med AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. Marts, 2023 tvr skrev, for 11 minutter siden: Jeg bruger kun Apple devices og har ingen problemer med AL Det er som reglen jordforbindelsen den er galt med når Apple tilsyneladende ikke virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Marts, 2023 tvr skrev, for 7 timer siden: Jeg bruger kun Apple devices og har ingen problemer med AL Samme her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) Jeg har ej heller problemer med lige dét. I'm an Apple girl - in an... ej ok Til gengæld er min iMac vist ved at være blevet for gammel. Jeg kan ikke opdatere til nye iOs og ej heller tilføje nye email adresser til min Apple Mailklient - hvilket er belastende. Og jeg magter ikke at bruge min MacBook eller mine iPhones til kontorarbejde medmindre det er strengt nødvendigt. Jeg oplever dog at når jeg uploader nye billeder til mine annoncer på AL så tager det "en krig" at overføre dertil, uanset hvilket "device" jeg bruger. Jeg er derfor begyndt at bruge komprimeringsværktøj til de billeder jeg bruger på AL så de fylder mindre. Det har hjulpet en del også på loading tiden af mine billeder. Måske det bare er de meget "tunge" billeder der ikke loader? Mine reduceres sommetider med helt op til 83% og jeg kan ærligt talt ikke se forskel på dem, hverken på mobilen, iMac'en eller MacBook'en. Det er naturligvis gætværk. https://compressjpeg.com/ er et hit for mig. Men hvordan vi får alle annoncører på AL til at bruge dén finte har jeg ingen idéer til Redigeret 30. Marts, 2023 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 30. Marts, 2023 Jaa det tager lidt tid på AL at loade billederne. Men hvis hende den skønne som skal hjælpes med det kæler mig lidt diverse steder, nusser mig bag ørerne osv, så går tiden hurtigt. Stadig med Mikroblød teknologi. Men de havde osse en laangsom indernet forbindelse hos dem de glade piger. Herhjemme fra med fiiber går det lidt kvikkere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg