Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej drenge prøvet at lave avtale

først siger hun har tid bagefter så 4 timer efter kan hun

så bliver hun sur

total grin med hende

trode hun var seriøs vad jeg har læst

vh hobart

Skrevet
hobart skrev, for 18 minutter siden:

hej drenge prøvet at lave avtale.....

vh hobart

Ja, et navn og link ville have været lækkert. ;)

Skrevet

Hun skriver at “buttede piger boller bedst”. 
Har mødt hende i et supermarked en gang. Kunne kende hende på ansigt og tattoos (gamle profil med flere billeder) 
Må konstatere, at hvis hendes ordsprog passer, så er hun virkelig god i sengen…

Skrevet

Hende glemmer jeg aldrig. Mødte hende for hvad er det 6-7 år siden cirka på Amager, hun boede på et kollegieværelse tæt på Sundbyvester Plads så har jeg ikke afsløret for meget. Det var en sjov oplevelse ift at komme ind på et kollegieværelse, men sex-delen dvs massagedelen var bestemt ikke noget hun håndterede godt som sådan. MEN det har jeg også taget med mig, har aldrig fået en oplevelse der matchede den nogensinde. Og jeg har måske 40-45 sexkøb siden, men unik det var hun. 

Det var en meget mærkelig oplevelse dengang, hun gav massage på sin helt egen måde. Og så har jeg efterfølgende set her på eroguide at hun har solgt sex alverdens steder på sjælland løbende. Og hun var lidt anderledes, lidt mentalt udfordret, og nej hun bør nok ikke sælge sex i hendes tilstand, MEN det er hendes valg. Tror hverken det har været godt for hende, eller godt for hendes kunder ift oplevelse og indlevelse og generel forståelse for sexmarkedet. Forstår ikke hvorfor hendes slags med de udfordringer mentalt hun har(et eller andet sted i autist spektret måske, noget der indikerer en speciel mental udvikling) sælger sex, det er hverken godt for hende eller hendes kunder der ofte er endt med skuffelse fordi hun griber det så specielt an. Har jeg også læst løbende at hun gør, og det overrasker mig ikke det mindste. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.