Hop til indhold

Yamilex- omfg hun er lækker.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/366477

Først det kedelige. Hun er på det usle Motel i Roskilde. Det betyder kun viske og når sengen knirker, så stopper hun.

Hun er den person i verden, der er mest bange for bakterier. Hun bader dig bogstavelig talt i sprit og der skal jævnligt sprittes af. 

Sex er med en masse glidecreme og hun tjekker konstant kondomet. 

Det lyder vel egentlig som et pænt dårligt besøg, men det var det ikke...

For fuck hvor er hun overjordisk lækker. Hun fuldstændig skåret i granit. Alle proportioner passer sammen. Hun er nok 175 cm høj og så har hun de lækreste øjne og søde smil (med perfekte tænder). Hendes bryster dog hjulpet, men de er dejlig bløde og man må godt lege med dem. Hun er villig til at prøve alle mulige stillinger og jeg måtte komme ud over hendes bryster. Hun fuldstændig malplaceret på det lorte Motel. En flot adresse og god lejlighed, så kunne hun være en stjerne. 

Jeg forstod stort set ikke hvad hun sagde på engelsk og hun ævler løs på spansk. Hun er super sød og griner og snakker meget, så hvis man kan spansk, så tror jeg man får en rigtig god tur med hende. 

Det er ikke hende på billederne, men de er meget retvisende. Prisen skriver hun ikke i annoncen, men 1 time er standard pris og 45 min er en del lavere end markedet, så jeg tog 45 min:D Tror ikke man skal forvente GFE, da hun er så bakterie forskrækket. Hun gav mig et lille kys på munden og så var det nix pille på dilleren. Hvis man rørte den selv, så kom spritten. Blow var med kondom, men langt over standarden af hvad jeg ellers har prøvet med kondom. 

Hun er her 2-3 endnu og så tager hun videre til Odense. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.