Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/337660

Så fik jeg aflagt Mona et besøg, og det fortrød jeg ikke :)

Blev modtaget på den famøse adresse af en smilende thai med kobberrødt hår sat i lange fletninger. Jeg blev overrasket for hun så både sød og lidt fræk ud på samme tid....præcis som jeg kan li' det. Tænker også at det må være hende på billederne, selvom jeg syns hun ser lidt yngre ud i virkeligheden....måske det var fletningerne, ved det ikke.

Der blev aftalt en halv time fuldpakke, som hun ville ha' 200 mere for hvis det skulle være uden. Her syns jeg hun dryssede lidt malurt i bægeret, for er det en noget høj pris ift. andre så. jeg havde kun de medbragte penge i lommen og ville ikke starte med at diskuterer. Nå, men jeg røg op på briksen og hun smed tøjet kunne jeg se i øjenkrogen. 2 grader mere i rummet havde bestemt ikke gjort noget, men det var tåleligt. Jeg var også noget spændt, og så kan jeg ikke rigtig slappe af. Hun startede med at masserer det ene ben som jeg syns tog en evighed, og her begyndte jeg at tænke på at vi når sgu ikke i mål på en halv time hvis det er tempoet resten af turen. Så bagefter det andet ben hvor hun dog hurtigt kom op og pirre lillebror, som var ganske rart. Herefter nedre ryg og balder som blev masseret godt og grundigt. Og jeg må sige til min store overraskelse...at bedre massage tror jeg ikke jeg har fået nogen steder , ever! Der var konstant hudkontakt...ingen pauser, og det føltes nærmest som at blive æltet....hverken for blødt eller for hårdt. Helt perfekt til min krop.

Pludselig kom hun op ved hovedenden....trak mig opad på briksen og stillede sig helt tæt, så mit hoved blev presset ind mod hendes skød. Armene blev smidt ud til siden og dirigeret om bag hende ben så hun nærmest indbød til at jeg skulle tage på hendes ben og numse. Og det kunne jeg heller ikke lade være med....Kæft den er dejlig blød og bred af en thai-numse at være, og det gav straks udslag i de nedre regioner. Skøn at blive masseret på den måde med fissen lige i øjenhøjde, og hvor der var fri adgang til berøring. Dernæst plaskede hun noget mere olie på min ryg og sprang op på briksen. Her startede en rigtig god gang B2B med brysterne kørende rundt fra nakken og ned mellem balderne....virkelig lækkert. Så satte hun sig op i omvend cowgirl og kørte fissen frem og tilbage over ryggen i bløde bevægelser mens hendes hænder var travlt optaget at af pirre balder og lillemand. Det var ved at blive for meget kunne jeg mærke og det kunne hun også, så jeg blev bedt om at vende rundt. Vupti blev jeg iført kondom og hun sprang op igen i revers cowgirl og førte pikken ind. Og sikke et udsyn til den flotteste thai-numse jeg har set :P. Der var dog ikke de store bevægelser fra hendes side så jeg kunne mærke at jeg skulle hjælpe lidt til. Så vendte hun rundt...stadig ridende, så jeg kun få fat i den lækre røv, og bedre kunne styre begivenhederne. Af en eller anden grund så tænder hendes ansigt mig helt vildt - især når hun giver udtryk for at nyde det. Og der gik dog heller ikke mange minutter før jeg sprøjtede op i hende. Jeg vred mig under hende men hun forsatte med at roterer med underlivet, mens hun smilede frækt.

Godt smurt ind i olie takkede jeg modvilligt ja til et bad....(har jo læst en del om de badeforhold :D). Men hun tog mig i hånden og gik med...men for helvede der var koldt i det "badeværelse". Så blev jeg sat på wc-brættet og vi vaskede hinanden så godt det nu var muligt med dejligt varmt vand. Jeg vil sige at det opvejede så fint badeforholdene. Ud på gaden igen efter godt 40 minutter. 

Hvis jeg lige skal opsummerer....Service alt i alt over middel trods forholdende. Massage var fremragende i min optik. God fræk B2B. Sex er der plads til forbedringer, men bestemt ikke dårligt. Det tager vi fat på næste gang...så må jeg lære hende hvordan man ridder en pik :P. Hendes krop er dejlig kvindelig men stadig slank....flotte faste bryster og en rigtig lækker røv :wub:.

Genbesøg er uundgåeligt :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var noget af en anderledes oplevelse end den som tidligere er beskrevet. Tak for anmeldelsen :).

Når du skriver: "hun ville have 200 mere, hvis det skulle være uden"......mener du så sex uden kondom eller...? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 6 timer siden:

Det var noget af en anderledes oplevelse end den som tidligere er beskrevet. Tak for anmeldelsen :).

Når du skriver: "hun ville have 200 mere, hvis det skulle være uden"......mener du så sex uden kondom eller...? :huh:

Nej det var sgu for blow uden, at hun ville ha' 200 mere.....sådan forstod jeg det i hvertfald. Det er lige i overkanten syns jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Imponerende...intet mindre...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige;-)

Som jeg oplevede hende igår....og når jeg så læser din uheldige oplevelse, så tænker jeg at hun må ha' haft en uanmindelig dårlig dag. 

Hvorfor prøver du ikke igen? :)....måske har hun lært af den oplevelse. Jeg blev ikke afbrudt én eneste gang under mit besøg.

Du kan jo bløde lidt op og ta' en lille dusk med eller noget...evt sige at du også havde en dårlig dag. Så tænker jeg at det nok skal lykkes.....hvis ellers du syns hun er det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 minut siden:

Som jeg oplevede hende igår....og når jeg så læser din uheldige oplevelse, så tænker jeg at hun må ha' haft en uanmindelig dårlig dag. 

Hvorfor prøver du ikke igen? :)....måske har hun lært af den oplevelse. Jeg blev ikke afbrudt én eneste gang under mit besøg.

Du kan jo bløde lidt op og ta' en lille dusk med eller noget...evt sige at du også havde en dårlig dag. Så tænker jeg at det nok skal lykkes.....hvis ellers du syns hun er det værd.

Man skal aldrig gå tilbage til en fuser... -Lige nu er jeg i himmerige i thailand. Kunne aldrig drømme om at lefle for sådan en madamme som hende. Og min dag blev kun dårlig, da jeg mødte hende. At du har haft en anden oplevelse med hende er dig vel ondt. Men jeg bliver dagligt bekræftet i at -man i de flest tilfælde skal spare sine penge i dk. og tag en ekstra gang herned -jeg har det som "blommen i et æg" hver dag..... -der er nogen der synes jeg er "handsom" uden de får penge for, at sige det...  og de ser det gode frem for det dårlige/grimme osv. "what's not to like" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 timer siden:

but understand irony

Jeg kender mig selv -og kender nok til Thailand til, at holde mig i skindet, når jeg skal. Og ikke "overkille" det hjælper utroligt meget, når man ikke drikker eller ryger værken det ene eller andet. Irony og humor er et must i min verden. Jeg føler mig dog ikke som en "gift" 

En thai man køber massage/sex af i dannevang og så hernede er 2 forskellige personer. Griskhed oplever jeg tit i dk. men sjældent i tl. -ydmyghed og venlig service orinteret behandling opleves ofte i tl. men sjældent i dk. Trods jeg er den samme, og holder fast på det;-) De får en chance medmindre -jeg er klar over der var en misforståelse i kommunikationen f.eks. Men i dette tilfælde med "hidy" var der ingen misforståelser der kan retfærdiggøre sådan en behandling. At hun så måske har taget ved lærer, og ændret stil til andres fordel er jo fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 29.3.2023 at 02:52:

Jeg kender mig selv -og kender nok til Thailand til, at holde mig i skindet, når jeg skal. Og ikke "overkille" det hjælper utroligt meget, når man ikke drikker eller ryger værken det ene eller andet. Irony og humor er et must i min verden. Jeg føler mig dog ikke som en "gift" 

En thai man køber massage/sex af i dannevang og så hernede er 2 forskellige personer. Griskhed oplever jeg tit i dk. men sjældent i tl. -ydmyghed og venlig service orinteret behandling opleves ofte i tl. men sjældent i dk. Trods jeg er den samme, og holder fast på det;-) De får en chance medmindre -jeg er klar over der var en misforståelse i kommunikationen f.eks. Men i dette tilfælde med "hidy" var der ingen misforståelser der kan retfærdiggøre sådan en behandling. At hun så måske har taget ved lærer, og ændret stil til andres fordel er jo fint.

Tænker dog også at mange thai-piger i DK måske er lidt under "pres" i den måske korte periode de er her.....det kan måske fremprovokere noget griskhed. Tænker de fleste er her primært pga mønt. Men blot en tanke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Tænker dog også at mange thai-piger i DK måske er lidt under "pres" i den måske korte periode de er her.....det kan måske fremprovokere noget griskhed. Tænker de fleste er her primært pga mønt. Men blot en tanke....

Men på den anden siden tjener de kassen her big time i forhold til derhjemme... -og derhjemme ved de godt hvordan de skal opfører sig for, at få kunder -hvordan skulle flere penge retfærdigører "griskhed"/dårlig kunde pleje? Og hvem er det, der sætter dem sådan under "pres" Desværre får penge lov til, at have alt for meget magt. Man/jeg grimmes også over, at høre/se hvordan nogen farang i Thailand fører sig frem, og tror de er verdensmænd -bare fordi de har lidt mønt på lommen og tror de kan gøre/sige hvad som helst... -det er sådan tanker jeg fifler lidt med hernede bla.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 31.3.2023 at 10:34:

Men på den anden siden tjener de kassen her big time i forhold til derhjemme... -og derhjemme ved de godt hvordan de skal opfører sig for, at få kunder -hvordan skulle flere penge retfærdigører "griskhed"/dårlig kunde pleje? Og hvem er det, der sætter dem sådan under "pres" Desværre får penge lov til, at have alt for meget magt. Man/jeg grimmes også over, at høre/se hvordan nogen farang i Thailand fører sig frem, og tror de er verdensmænd -bare fordi de har lidt mønt på lommen og tror de kan gøre/sige hvad som helst... -det er sådan tanker jeg fifler lidt med hernede bla.

Ja nogle tjener måske kassen her i landet....andre gør måske ikke.

Jeg tror ikke alle thai'ers vilkår er de samme her i landet, hvorved nogen måske ikke tjener så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Ja nogle tjener måske kassen her i landet....andre gør måske ikke.

Jeg tror ikke alle thai'ers vilkår er de samme her i landet, hvorved nogen måske ikke tjener så meget.

"I forhold til derhjemme" tjener de kassen.

Ligesom dansker's vilkår ikke er de samme her i landet. De er her jo på mange måder korter eller længere -dem der er her længere behøver måske helle ikke tjene det samme som dem der lige er forbi. Men det som er mere interessant er at de ikke er ens, og alle de dårlige sider nogen viser, og slet ikke ligge skjul på de har -det er der andre, hvor man slet ikke får den fornemmelse. Igen ligesom danskerne også er meget forskellige... heldigvis;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, den 28.3.2023 at 09:32:

.(har jo læst en del om de badeforhold :D). Men hun tog mig i hånden og gik med...men for helvede der var koldt i det "badeværelse". Så blev jeg sat på wc-brættet og vi vaskede hinanden

Det lyder som om du har været i klinikken på hjørnet i kælderen. Det passer også med at der er koldt. 
Mona, som du linker til, er længere oppe af gaden, også i kælderen. Der er kun en brusekabine og man kan umuligt være to i den, og slet ikke når den ene er lidt rundt i det :)
Der er heller ikke toilet i det rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Det lyder som om du har været i klinikken på hjørnet i kælderen. Det passer også med at der er koldt. 
Mona, som du linker til, er længere oppe af gaden, også i kælderen. Der er kun en brusekabine og man kan umuligt være to i den, og slet ikke når den ene er lidt rundt i det :)
Der er heller ikke toilet i det rum. 

Nej det var i Odense......Der er ikke engang en brucheniche :D

Men i må gerne snart sende hende retur til Odense :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 18 minutter siden:

Men i må gerne snart sende hende retur til Odense :-) 

Jeg var sammen med hende i mandags, og det var en dejlig stund. Hun er her kun en uges tid mere, men hvor hun drager hen derefter ved jeg ikke. 
Du kan da skrive til hende og tilbyde at hente hende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...