Hop til indhold
Pølsemanden

Besøg nr. 2 ❤️Aalborg Sød ung Thai tilbyder super god Service❤️

Recommended Posts

Mit andet besøg hos Jasmin: https://annoncelight.dk/showad/357981

Igen var det nemt at få kontakt og lave en aftale, men vi kunne jo også springe skriveriet om priser, ydelser og adressen over denne gang.

1 times massage med fuld pakke til 1.500,- ligesom gangen før.

Massagen var lige så fremragende som sidst med både hænder og b2b.

Da ryggen og benene var taget grundigt med pirrende strejf, fik pik og kugler al opmærksomheden og blev massaget på den der lækre måde, hvor man bliver liggende på maven og hæver hofterne, og hun fører hænderne ind mellem benene og masserer, leger og kæler, så man til sidst slet ikke KAN ligge fladt på maven.

Om på ryggen og få et lækket bj. Det blev senere udvidet til en 69'er.

Så var det min tur, og hun fik en tur bagfra og i missionæren, så jeg kunne styre tempoet, inden gummiet til sidst kom af igen, og jeg fik et blandet bj/hj, inden jeg var tømt totalt. (hun vil ikke have udløsningen i munden)

Hun sluttede af med en massage af skuldre og nakke, som virkelig er god medicin til et par infiltrerede skuldre og en øm nakke. Han tager virkelig godt fat.

Ude på gaden igen var der gået 1 time og små 10 minutter.

Der kom en anden kunde ind i butikken, som den anden pige tog sig af, og de var gået ind ved siden af, da jeg forlod stedet.

Jeg spurgte Jasmin om den anden piges navn, men i 2 forsøg forstod jeg ikke, hvad hun svarede, så hvis en af jer derude kender den anden piges navn, vil jeg da meget gerne høre det eller se et link til hendes annonce - og læse en evt. anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smider hun al tøjet med det samme? Og hvordan er hendes B2B? Hilsen en som aldrig har prøvet en b2b, endnu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrP skrev, den 28.3.2023 at 20:21:

Smider hun al tøjet med det samme? Og hvordan er hendes B2B? Hilsen en som aldrig har prøvet en b2b, endnu :)

MrP skrev, den 28.3.2023 at 20:21:

Hvis man vælger b2b eller fuld pakke, tager hun tøjet af.

Jeg ville ikke betale for b2b, hvis der ikke var sex med også. Hun kører sin nøgne krop henover/på ryggen 4 gange og 2 gange, mens man ligger på ryggen og kan se hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrP skrev, for 9 timer siden:

Bagved netto, netto på Vesterbro :)

Jeps, klinikken tættest på Korsgade.

Normalt fortæller vi jo ikke adresser, når pigen ikke selv selv gør det i annoncen, men her er der tale om en klinik, så mon ikke det er ok?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 13 timer siden:

Hvis man vælger b2b eller fuld pakke, tager hun tøjet af.

Jeg ville ikke betale for b2b, hvis der ikke var sex med også. Hun kører sin nøgne krop henover/på ryggen 4 gange og 2 gange, mens man ligger på ryggen og kan se hende.

Tak for svar! Må lige overveje det så. Måske man er heldig hun er i godt humør og giver lidt mere end det når nu man har vendt sig om 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...