Hop til indhold

Recommended Posts

Jesper8600 skrev, for 2 timer siden:

Nogen der kender hende - noget opsøgende??

Ja hun er meget opsøgende. Har haft profil længe hvor hun skifter geografi. Brande, Nordjylland, Kbh etc. Har besøgt hende for noget tid siden i Brande. Hun er til alt og uden for en merpris. Kommer ikke til at besøge hende igen. Hun havde lidt travlt med at få mig til at komme og så synes jeg hun var for buttet…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, den 28.3.2023 at 21:46:

 

Lyder som om hun har taget en del på gennem årene?

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende i en periode, og kunne ikke blive enige om "mængden af sugar",og hendes reaktion på mit udspil var ret bastant :) Senere vile hun så pludselig gerne alligevel. Jeg valgte så at takke pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har haft hende som fast, meget sød og betænksom kvinde. Hun er til at stole på og hun har tillid til alle. Som jeg kan se, har i også mødte hende og jeg synes det er meget dårlig stil at skrive sådan noget om hende. Det fortjener hun overhovedet ikke. Hun beskytter så meget sit private liv at hun har gemt oplysninger om sine møder, så ja hun kan genkende jer, jer der har skrevet. Og hun vil melde det. Hun kender ikke til dette site og bad mig tjekke på det efter hun fik en besked ind på sugardating og advare hende om dette. Nu har hun slettet sin profil på sugardating. And YES jeg er ny her for jeg har oprettet kun på grund af det. 

Redigeret af MFauAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
MFauAarhus skrev, for 19 minutter siden:

Ja jeg har haft hende som fast, meget sød og betænksom kvinde. Hun er til at stole på og hun har tillid til alle. Som jeg kan se, har i også mødte hende og jeg synes det er meget dårlig stil at skrive sådan noget om hende. Det fortjener hun overhovedet ikke. Hun beskytter så meget sit private liv at hun har gemt oplysninger om sine møder, så ja hun kan genkende jer, jer der har skrevet. Og hun vil melde det. Hun kender ikke til dette site og bad mig tjekke på det efter hun fik en besked ind på sugardating og advare hende om dette. Nu har hun slettet sin profil på sugardating.

Meget troværdigt første indlæg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 14 timer siden:

Har skrevet med hende i en periode, og kunne ikke blive enige om "mængden af sugar",og hendes reaktion på mit udspil var ret bastant :) Senere vile hun så pludselig gerne alligevel. Jeg valgte så at takke pænt nej tak.

Det oplevede jeg også. Hun startede ud med tårnhøje priser…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 5 minutter siden:

Det oplevede jeg også. Hun startede ud med tårnhøje priser…

Og godt at man ikke hoppede på, når hun nu ligefrem truer med ordensmagten, gennem sin troværdige faste Daddy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, den 30.3.2023 at 21:11:

Og godt at man ikke hoppede på, når hun nu ligefrem truer med ordensmagten, gennem sin troværdige faste Daddy :)

Ja kan ikke lige se hvad ordensmagten skulle gøre ved at hun sælger sex :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...