Midtjyderne 151 Skrevet 27. Marts, 2023 Skal en tur til Flensborg Nogen der ved hvad priserne er ved pigerne nu. Det er et par år siden sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 27. Marts, 2023 Priser i Flensburg: Du skal regne med 80-100 EUR for 30 min eller omkring 150 for 1 time, oftest er der tale om økoblow, men pigerne vil ikke så gerne reklamere med det - der hersker "Kondompflicht" i Tyskland ... Muligvis kan du finde noget med 50 Euro / 15-20 min - men det er jeg aldrig gået efter, derfor ingen erfaringer i denne retning ... sexnord.de er et brugbart site, ellers er det jo også kaufmich.de / kaufmich.com som dog kræver (gratis) registrering. Vær obs på, at pigeren tit skifter i løbet af weekenden, så lør / søn kan udbuddet være lidt mindre omfattende. En anden mulighed er markt.de som har en større underrubrik: Erotik -> Sie sucht Ihn -> Region: Schleswig-Holstein -> Flensburg - men jeg synes der er langt imellem snapsene der ... God tur 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delgadodk 41 Skrevet 30. Marts, 2023 Hvordan med all-inklusive bordeller, findes de stadig - er der nogen i Flensborg området? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 30. Marts, 2023 sydvinden skrev, den 27.3.2023 at 23:25: sexnord.de er et brugbart site, ellers er det jo også kaufmich.de / kaufmich.com som dog kræver (gratis) registrering. Vær obs på, at pigeren tit skifter i løbet af weekenden, så lør / søn kan udbuddet være lidt mindre omfattende. En anden mulighed er markt.de som har en større underrubrik: Erotik -> Sie sucht Ihn -> Region: Schleswig-Holstein -> Flensburg - men jeg synes der er langt imellem snapsene der ... God tur Er selv en der bruger sexnord. Markt.de syntes jeg selv . Er en med mange fake eller useriøse profiler der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg