Hop til indhold

Fræk Husmor - Ældre Dame

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339921

Besøgte Fræk Husmor i september på hotel i Vejle.

Blev noget overrasket da hun åbnede døren. Troede jeg skulle møde en dame i start halvtredserne, som der stod skrevet. Måske naivt at tro. Synes kvinder omkring de halvtreds er attraktive og de kan have nogle pikante kroppe, jeg fra tid til anden har lyst til.

Men hun er i tresserne, kunne se at det nok blev for meget for mig. Havde lyst til at gå, men jeg gik ind. Vi satte os og da hun begyndte at tale, panikkede jeg lidt igen, hendes stemme er dyb, virkelig dyb. Tænkte nu kan du gå, det har du ret til, ikke rigtig alder og billeder hvor kroppen mest er skjult. Du er for tidligt på den til at besøge en ældre dame måske 2 eller 3 årtier. Men jeg blev.

Fræk Husmor er en venlig dame med en ryg fyldt med tatoveringer og en kusse ved mit besøg, der dufter/lugter lidt af tresserdame urin (hvilket der sikkert er mange mænd, der nyder). En dame med langsomme bevægelser, det foregik lidt i slowmotion, da 69'eren skulle positioneres.

Jeg blev og fik prøvet.

Efter besøget var der ligesom blevet skabt en kontrast i mig, som stadig er der. De yngre kvinder var på besynderligvis blevet skønnere.
Det bedste jeg tog med fra det besøg var en anden erkendelsen af, hvor dejlige, hvor skønne, hvor smukke, hvor uimodståelige de yngre kvinder er.

Endnu en tilskyndelse til mig selv, pluk frugter!

Redigeret af GBlover

• 3 weeks later...
Skrevet
GBlover skrev, den 27.3.2023 at 14:11:

https://annoncelight.dk/showad/339921

Besøgte Fræk Husmor i september på hotel i Vejle.

Blev noget overrasket da hun åbnede døren. Troede jeg skulle møde en dame i start halvtredserne, som der stod skrevet. Måske naivt at tro. Synes kvinder omkring de halvtreds er attraktive og de kan have nogle pikante kroppe, jeg fra tid til anden har lyst til.

Men hun er i tresserne, kunne se at det nok blev for meget for mig. Havde lyst til at gå, men jeg gik ind. Vi satte os og da hun begyndte at tale, panikkede jeg lidt igen, hendes stemme er dyb, virkelig dyb. Tænkte nu kan du gå, det har du ret til, ikke rigtig alder og billeder hvor kroppen mest er skjult. Du er for tidligt på den til at besøge en ældre dame måske 2 eller 3 årtier. Men jeg blev.

Fræk Husmor er en venlig dame med en ryg fyldt med tatoveringer 

Jeg har også besøgt denne dame/bedstemor. Tænker hun er 65 år, højden passer meget godt vægten er øget med ca. 10 kg. Den passede måske da hun var 52 år.

Bleg, halvfed og trist at se på med alt for mange tatoveringer der slet ikke er pæne til hende. Hvad man forventer som et frækt møde med en moden kvinde ender i et mareridt fra døren bliver åbnet. Men heldigvis er man jo i sin gode ret til st gå igen

Positiv kan siges hun er meget venlig og rar

Kommer jeg igen,?

Nej det siger vist dig selv. Det ville klæde hende at få opdateret annoncen til sandheden. Der er også kunder der tænder på hende, måske. Det er meget træls st dpilde tiden på en løgn 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.