Hop til indhold
Madame Illona

Godkendelse af billeder

Recommended Posts

Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor venter man så længe på godkendelse af billeder Min kollega Sandy har ventet over 1 måned:wacko:

Jeg tror de prioriterer at servicere dem der er Annonceprofiler langt hen ad vejen. 
Altså jeg gætter egentlig bare. Kan dog fornemme en slags mønster. 
I fordums tid da vi havde mulighed for at betale, da gik billede- og tekst godkendelse igennem uden nogen skulle manuelt godkende noget - hvis man var betalingsprofil. 
Men nu hvor man ikke kan klikke på en knap og betale for at få positiv sær-behandling er det mit indtryk at der måske afsættes ganske kort tid yderst sjældent til lige at "komme bunken lidt til livs". 
Det er formentlig ikke manglende vilje, men manglende ressourcer... igen gætter jeg bare. 
Alternativet er formodentlig at de bare undlader helt at der skal være mulighed for både at markedsføre sig selv og være medlem herinde. Lige p.t. må det være en underskudsforretning kan jeg da regne ud - eftersom omsætningen (baseret på annoncører) jo er et rungende stort NUL - altså fordi man ikke KAN betale. 

Men det ægte og ærlige svar er: 
Dem der ved det er her ikke... og dem der kender dem der ved det er her næsten heller ikke andet end at håndhæve regelsæt. 
Vi er ganske enkelt nedprioriterede for tiden, idet der ikke rigtigt er nogen "gulerod" i os som er her som sexarbejdere. 

Jeg kan kun gentage den sang der må runge i ekko-dalen snart... BED OM AT BLIVE KONVERTERET fra medlemsprofil TIL ANNONCEPROFIL som første skridt. Så følger resten muligvis med - altså når konverteringen er sket.
Der ligger vejledninger skrevet af mig hist og pist i hvordan man gør. 

God arbejdslyst! 
...også til jer i kulissen der måske godt kunne bruge en eller to til "internship" - eller en kontorslave der kan få bund i bunken. :) 

I bedste mening som altid og 
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...