Hop til indhold

Recommended Posts

AK8K skrev, for 5 timer siden:

Det har jeg. send pm.

En sjælden gang imellem kommer hun til København, så jeg er også interesseret i at høre om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andersena2003 skrev, den 27.3.2023 at 03:18:

Er der nogen der har besøgt hende her?:

https://annoncelight.dk/showad/363769
 

kan ikke rigtig finde noget omkring hende.

 

Jeg besøgte hende i sidste uge.

 

Kommunikationen gik super nemt. Sød og imødekommende og let at få en aftale med. Rigtig god til engelsk.

 

Ved ankomst fik hun pengene som aftalt (havde bestilt 20min FP da det var færste besøg) og da pengene var udvekslet, smed hun sig på sengen og mit tøj røg af. 
 

Det startede rigtig fint med lidt blow osv. og vi røg hurtigt i en doggy og derefter cowgirl (jeg er udelukkende aktivt).

Efter ti minutter begyndte hendes telefon at bippe og kort efter ringe, og gud hjælpe mig, så tog hun telefonen imens hun havde min pik i munden og da opkaldet var afsluttet, sagde hun, at der var 4 minutter igen.

jeg fik afsluttet og kom i tøjet, og kom ud af døren. På vej ud af døren mødte jeg næste makker der skulle ind - og det var alt andet lige lidt en særlig oplevelse.

Så det var sgu nok sidste gang jeg tager den tur.

Hendes pik er helt alm. hun er på hormoner, så den bliver aldrig rigtig stiv. Hun har små bryster og man må gerne pille alle steder.

det dkal dog siges at hun er sindsygt godt skåret - ekstremt velformet stram røv osv.

 

stedet: 6/10

pigen: 8/10

oplevelsen: 5/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...