Hop til indhold
ANALyst

Melanie i Randers

Recommended Posts

Jeg kommer lige tilbage fra 45 minutter ren fornøjelse sammen med denne dejlige kvinde:

https://annoncelight.dk/showad/328753

Jeg læste et par gode anmeldelser herinde, og besluttede, at der skal aflægges et besøg hvor hun nu er i Randers. Og det fortryder jeg bestemt ikke. Sikkert et syn man får, når hun åbner døren. Hun har dejlige kvindelige former, rundt der hvor det ser godt ud, og ellers en slank og dejlig krop.

Det er simpelthen bare dejligt at være sammen med hende. Hun taler udmærket engelsk, så kommunikation går nemt, og hendes smil er ikke til at stå for.

Jeg tog som sagt 45 minutter, og vi startede med at kærtegne hinanden og så fik jeg lov til at udforske hendes krop med min tunge og min mund. Jeg fandt ret hurtig min vej ned til hendes velduftende mis, og der tilbragte jeg en del tid. Det virkede som hun nød det. Jeg spurgte hende, om hun havde lyst til at sætte sig på mit ansigt. Det ville hun gerne. Her fortsætte jeg mit tungearbejde og fik hende til et højdepunkt. Det var dejligt at være vidne til.

Nu ville hun gerne gøre noget godt for mig, så det blev til en 69, hvor jeg virkelig prøvede ikke at komme for hurtig, men jeg måtte give efter, for hun kan sit kram.

Hun forslog, at jeg kunne få en lille massage, mens vi holdt en lille pause. Det takkede jeg ja til. Hun nussede mig lidt på ryggen, mens vi snakkede om alt muligt. Har jeg allerede sagt, at hun er dejligt at være sammen med?

Nå, der var jo noget tid til overs, og jeg kunne mærke, at jeg var klar igen. Så gummi på og nu blev det til missionær, som jeg konverterede ret hurtig til doggy. Det syn man får, når man tager hende bagfra er virkeligt svært at overdrive. En utrolig flot smal hofte, som jeg tog fat i, mens jeg nød synet af den flotte runde røv, som fik et par klask.

Hun spurgte, om vi kunne ligge lidt i ske. Dette ønske efterkommede jeg gerne, og efter et par minutters sex liggende på siden, bedte jeg hende om at ride mig. Og det er hun god til.

Efter at hun fik mig til en anden udløsning, snakkede vi lidt mere, mens jeg tog tøj på.

De 45 minutter føltes alt for korte.

Så alt i alt kan jeg bare sige: hvis man er til oplevelser fuld af nærvær og dejlig sex, så skal man kom aftest og besøge Melanie.

10/10 herfra, med en stor chance for et besøg mere, hvis hun skulle finde vej til Randers igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Hende har jeg også besøgt for ca en uge siden, og det bliver ikke til flere besøg fra mig, meget kedelig blow, kun pikhovde i mund og så hj imens, lader ikke en ordentlig komme til under sex, og giver heller ikke særlig meget bolletid, så måtte nøjes med et trist hj til at slutte af med selvom vi kun var halvejs, men åbenbart køre hun efter hendes 5min i bar arm ur, og ikke den rigtige tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...