Hop til indhold

Frustreret

Featured Replies

Skrevet

Er så frustreret over mine sidste besøg, at jeg næsten ikke gider at prøve mere. 
Jeg savner at møde en Gp hvor det siger :x

Skrevet

hvilke besøg er du frusteret over ? hvorfor ikke genbesøge de piger du havde den følelse hos ?

Skrevet
Sleins skrev, for 8 minutter siden:

Er så frustreret over mine sidste besøg, at jeg næsten ikke gider at prøve mere. 

Læs anmeldelser. Gør dit forarbejde grundigt. 
Forventningsafstemning. Forventningsafstemning. Forventningsafstemning. 

Op på hesten igen. Find en anden hoppe og lyt til din intuition. 
Så snart du mærker "det her sidder vist ikke lige i skabet" så lyt til din indre stemme og ikke måle chancen for succes baseret på hvor hård din rejsning er når du kigger på hendes billeder. 
Spil pik før du søger på annoncerne. 
Det er lidt ligesom at handle ind når du er sulten - ALT ser lækkert ud og må i kurven. 
Så kommer du hjem og en uge senere smider du halvdelen ud. 

STOP madspild ;) 

Held og lykke med den næste hoppe. Gi' dig selv lidt snor og tilgiv både egne og pigernes fadæser. 
Skriv om din lorteoplevelse her på Eroguide i en navngiven anmeldelse og vær fair. 
Let på ventilen og få nulstillet trykket lidt. 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Sleins skrev, for 34 minutter siden:

Hvordan har dine oplevelser været dårlige da?

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 41 minutter siden:

Læs anmeldelser. Gør dit forarbejde grundigt. 
Forventningsafstemning. Forventningsafstemning. Forventningsafstemning. 

Op på hesten igen. Find en anden hoppe og lyt til din intuition. 
Så snart du mærker "det her sidder vist ikke lige i skabet" så lyt til din indre stemme og ikke måle chancen for succes baseret på hvor hård din rejsning er når du kigger på hendes billeder. 
Spil pik før du søger på annoncerne. 
Det er lidt ligesom at handle ind når du er sulten - ALT ser lækkert ud og må i kurven. 
Så kommer du hjem og en uge senere smider du halvdelen ud. 

STOP madspild ;) 

Held og lykke med den næste hoppe. Gi' dig selv lidt snor og tilgiv både egne og pigernes fadæser. 
Skriv om din lorteoplevelse her på Eroguide i en navngiven anmeldelse og vær fair. 
Let på ventilen og få nulstillet trykket lidt. 

Kærligst, Eva <3

Godt sagt / skrevet @Eva Nadine

Hilsen 

LT<3

Skrevet

Alle mine besøg har været gode her i 23, men har også nogle gange været i en øv periode, prøv at gå efter en ny type pige, eller service, for at røste posen lidt.

Skrevet

Kan virkeligt godt forstå tråd starter.

Har besøgt piger de sidste 30 år. Kvaliteten på pigerne er stille og roligt gået nedad. Det drejer sig mere og mere om den næste kunde, ikke den kunde pigen er sammen med lige nu. 

Skrevet

Tænker jeg må tilbage det dem der var :x

har ellers haft fast princip om det modsatte for at undgå at skulle blive for glad for pigen. 
Men i disse tider er faste principper ikke hvad de har været :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.