Hop til indhold
Guest Aros

Melina Aarhusbabes

Recommended Posts

Guest Aros

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/melina/

Var forbi Centrum i Århus og den ydre renovering af ejendommen hvor Aarhusbabes hører til var der heldigvis intet af i det. Sidst jeg var der gik der 10 håndværkere rundt.

Om bag i gården, som er den nye indgang. Blev modtaget af en ekstrem solbrun lækkker steg, men hun var desværre bare telefonpige.

Så kom Melina ind.

Hun havde en del tatoveringer, det viste sig da hun smed tøjet at hun havde rigtig mange tatoveringer. I det hele taget var der lidt bikertøs over hende i hendes udseende da jeg mødte hende. Det er ikke noget der hverken er et turnon eller turnoff hos mig.

Billederne er af hende men alle tatoveringer er væk, det er forståeligt nok, men det havde været godt forbrugeroplysning at man skrev at hun havde mange tatoveringer, for hun har godt nok mange, da tøjet kom af. Jeg har ikke noget imod tatoveringer men når en hel arm er tatoveret, hele skuldre, en del af ryggen, mave osv, så ved jeg fra debatter herinde at det er et turnoff for mange, og derfor var det god oplysning at få.

Hun knævrer som et vandfald, virker vældig sød, har en kanon god krop, gode bryster, de er uægte men bestemt ikke hårde, og et ansigt med tydlige ansigtstræk. Hun er ikke en skønhed, men hun er pæn nok og kroppen er som sagt fin. Hun er nok lidt ældre end de reklamerede 22 år og i min fantasi havde jeg regnet med en lidt anden pige ud fra billederne og teksten. Men hun vandt ved sit søde væsen, det skal hun have.

Selve det sexuelle, startede med rolig dejlig opvarmning, skøn spansk mellem de store bryster, dejlig fransk og dansk, hvor hun red mig og jeg sluttede af med at tage hende bagfra.

Bordellet : Rent og pænt, frisket lidt op siden jeg sidst var der tror jeg. Ligger meget lidt diskret men gode parkeringsmuligheder i den øverste ende af Grønnegade.

Karakter på en gammeldags 13-skala:

Pigens udseende : 9

Pigens behandling : 10

Bordellet : 8

Gentagelsesfare : 10 % (ikke fordi jeg var utilfreds som mine karakterer også viser, men der findes bare piger som jeg har besøgt som jeg bedre kan lide og som ser bedre ud efter min smag).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...