Tingel 74 Skrevet 26. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366079 God aften de herrer. Er der nogen der har været i kontakt med denne søde unge dame og eventuelt har mødt hende? jeg er meget fristet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 26. Marts, 2023 Næe, men du ved - lige så snart eneste kontaktmulighed er gennem snapchat, bliver det nemt suspekt. Tankerne ledes hen på salg af billeder som det primære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 26. Marts, 2023 Kender hende ikke, men nul fotos, kun kontakt via Snapchat og sammenholdt med, at hun kun kører ud. Det skulle ikke undre mig, om hun tager penge forud for benzin, men jeg kan da tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Marts, 2023 Nu når næsten alle mobiler i disse år indeholder mulighed for at tage billeder i ordentlig kvalitet, så er det mistænkeligt at hun ikke har nogle på sin profil... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 26. Marts, 2023 Af ren nysgerrighed, hvordan kan man være fristet, uden at have set billede? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 270 Skrevet 26. Marts, 2023 AlfaN skrev, for 28 minutter siden: Af ren nysgerrighed, hvordan kan man være fristet, uden at have set billede? At det er en dansk ung kvinde som tilbyder GFE, megafransk og anal vækker selvfølgelig intresse også her. Men selvfølgelig er udseende afgørende til syvende og sidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 26. Marts, 2023 Sigge skrev, for 7 minutter siden: At det er en dansk ung kvinde som tilbyder GFE, megafransk og anal vækker selvfølgelig intresse også her. Men selvfølgelig er udseende afgørende til syvende og sidst. Og når man ikke har set noget til ‘kvinden’, kan det lige så nemt være en gammel, tyk mand. Så jeg forstår det stadig ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 270 Skrevet 26. Marts, 2023 AlfaN skrev, for 2 minutter siden: Og når man ikke har set noget til ‘kvinden’, kan det lige så nemt være en gammel, tyk mand. Så jeg forstår det stadig ikke. Fair nok - men ser går man nok udefra at det i hvert fald passer at det er en kvinde. Ligesom at nok de fleste af os er blevet snydt af et billede. Men vil nok selv se et billede før jeg besøger. Men er som sagt også noget fristet… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 26. Marts, 2023 Tingel skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/366079 God aften de herrer. Er der nogen der har været i kontakt med denne søde unge dame og eventuelt har mødt hende? jeg er meget fristet. ".....Fuld kæreste oplevelse 4500 2 timer 2500 Mulighed for tilkøb af anal og megafransk" Jeg stod af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 27. Marts, 2023 Jeg kan bekræfte Huntmans priser. Selvfølgelig skal alt aftales på forhånd og 50% betales før “hun” kører. Tilbød selvfølgelig at mødes på gaden og overføre inden vi gik ind, men nej. De billeder der blev send, synes jeg ikke ligner den samme, hverken på krop, farve eller frisure. Alt afsluttes med søde. “Hun” kender ikke gængse forkortelser som tlf, kbh osv., så jeg er sikker på det er svindel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 27. Marts, 2023 Og nu kan jeg bekræfte det er fake. “Hun” sendte en story ud med at der kunne købes cam for 350,- i går. Her i dag sendte hun den samme video til mig og spurgte om jeg havde lyst til cam. Jeg spurgte hvornår videoen var fra og det var ligenu. Videoerne var 100% identiske og den video er ikke den samme som på billedet der blev sendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 270 Skrevet 27. Marts, 2023 Kan tilføje at jeg nu fik en besked på Snapchat . Hun mener det er så mange falske kunder, så nu har hun en VIP Snapchat man skal betale 350 kr for 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 28. Marts, 2023 Sigge skrev, for 18 timer siden: Kan tilføje at jeg nu fik en besked på Snapchat . Hun mener det er så mange falske kunder, så nu har hun en VIP Snapchat man skal betale 350 kr for Og jeg er sikker på, at den sidste ***** ikke er født endnu, og derfor betaler for absolut ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg