Hop til indhold

Spørgsmål til generel pli (gerne input fra GPer)

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, for nylig faldt jeg over en GP der fangede min interesse og følgelig planlagde jeg at besøge hende. Men undervejs i min research gik det op for mig at vi formentlig kender hinanden privat. Ikke tæt overhovedet, men nok til at ville hilse på gaden, og have fælles venner. Jeg endte med at droppe mit besøg, da jeg ikke ville sætte hende i en penibel situation. 

Nu er mit spørgsmål til jer, om det i virkeligheden ville være mere respektfuldt at anerkende at hun ved hvad hun laver, og stole på hun er professionel nok til hellere at ville tjene pengene end gå glip af dem?

GPer:

Ville I foretrække at de 2 verdener ikke blev blandet og kunden blev væk, eller at man respekterer jeres valg af GP som indtægtskilde, og kunden kommer uanset hvor akavet situationen måtte blive?

Pft. for svar

Redigeret af Ung_spiller

Skrevet

Bliv væk, og fortæl aldrig din viden til nogen.:)

Skrevet
Ung_spiller skrev, for 5 minutter siden:

Hej alle, for nylig faldt jeg over en GP der fangede min interesse og følgelig planlagde jeg at besøge hende. Men undervejs i min research gik det op for mig at vi formentlig kender hinanden privat. Ikke tæt overhovedet, men nok til at ville hilse på gaden, og have fælles venner. Jeg endte med at droppe mit besøg, da jeg ikke ville sætte hende i en penibel situation. 

Nu er mit spørgsmål til jer, om det i virkeligheden ville være mere respektfuldt at anerkende at hun ved hvad hun laver, og stole på hun er professionel nok til hellere at ville tjene pengene end gå glip af dem?

GPer:

Ville I foretrække at de 2 verdener ikke blev blandet og kunden blev væk, eller at man respekterer jeres valg af GP som indtægtskilde, og kunden kommer uanset hvor akavet situationen måtte blive?

Pft. for svar

Hvis en bekendt genkender mig herinde eller gennem vores korrespondance, så vil jeg værdsætte at han trækker sig med begrundelse at han går med en anden i stedet :)

Jeg har et par gange genkendt nogen, enten at være bekendte eller nogen jeg har fælles venner med og har svaret dem høfligt tilbage at vi desværre ikke er et match. 

Aldrig kompromittere hinanden!

Du siger ikke til hende eller nogen anden at du ved hvem hun er og hun/vi siger ikke til dig eller andre at vi ved hvem du er :)

Skrevet

I dit sted ville jeg spørge hende direkte om hun ville have et problem med det, uden at sige hvem du er. 
Folk spørger mig blot vi bor i samme by om det er et problem. Hvilket det ikke er så længe der er gensidig diskretion. 
Jeg har stået i situationen med omvendt fortegn. Kunden brugte sit ægte navn, som jeg genkendte. Forsøgte flere gange høfligt at afvise han med direkte besked vi kender hinanden. 
Det var han ligeglad med, jeg endte med gøre det retfærdigt og inden første møde, at fortælle præcist hvem jeg var. 
For os går det fint og kan sagtens holde tingene adskilt. 

Hvis en kunde genkendte mig på forhånd, ville jeg gerne vide det på forhånd, men vedkommende er velkommen som alle andre. Men da jeg ikke har ansigt på kan jeg helt tilfældigt åbne døren for en jeg kender og så må det aftales der om vedkommende er ok med det. 

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 15 minutter siden:

...

Du siger ikke til hende eller nogen anden at du ved hvem hun er og hun/vi siger ikke til dig eller andre at vi ved hvem du er :)

Pianistinden skrev, for 13 minutter siden:

Tak for input, jeg svarede:

"

Jeg tror desværre jeg kender dig privat - og det er ikke en situation jeg vil sætte nogen af os i :-/"

hvortil hun svarede:

":lol: Okay"

Så det virker vel modtaget, og jeg er jo ikke 100% sikker før et evt. reelt møde - men jeg holder selvfølgelig min mistanke for mig selv. Den rager ikke andre

Skrevet

Jeg ville foretrække at folk sagde det men KUN hvis de også sagde hvem de var. 
Jeg er så heller ikke særligt hemmelig mht. at jeg knalder rundt og er glædespige, sexarbejder, Tantrika, terapeut og andet halli-halløj medmindre det er fjerne bekendte eller forretningspartnere i helt andre forbindelser. I hvert fald ikke her til lands ;) 
Men at nogen skrev "jeg kender dig privat" ville da gøre at jeg rendte rundt og gloede på folk i omgangskredsen, eller forældrebestyrelsen i børnehaven eller min bankmand og andre godtfolk der ikke ved hvad jeg laver for at se om jeg gik glip af et godt knald eller en klient på briksen... så jeg ville bestemt ikke bryde mig om at man gjorde opmærksom på det "inkognito". 
Jeg er ALT for nysgerrig på mennesker omkring mig. 
Tænk hvis jeg i mit lille detektiv projekt besluttede mig for at det måtte da være lærlingen på værkstedet der var tale om, og jeg kom til at gi' den een over nakken med Sirenesangen. Tænk på hvor travlt jeg ville få med at klippe min "krøllede hale" af flere gange om ugen imens jeg forsøger at opsnuse trøfler der ikke har givet sig selv til kende og kan ses på overfladen. 
Jeg går allerde lidt i panik kan jeg mærke... tænk hvis man gik glip af noget! AAARGH!!! :wub::P 
Der er tydeligvis forår i luften... jeg kan mærke min indre Trøffel-so grynte lystigt... blev det i øvrigt ikke også sommertid i løbet af natten? 

Jeg tror det er svært at vurdere hvad den enkelte glædespige vil foretrække. 
Så det sikre valg vil være slet ikke at sige eller skrive noget og bare holde det helt for sig selv. 
Men jo kun hvis man selv har besluttet sig for at der ikke skal ske noget. Der er en tråd om et lignende emne (kan ikke lige finde den) hvor nogen syntes det var for frækt at gøre "det forbudte" hvor manden valgte at gå planken ud. 
Det er altså enkelt-sager og ikke "hvad gør man hvis" fordi den rigtige løsning vil være forskellig fra den ene situation og relation til den anden. Der findes nok ikke noget enkelt svar der passer til alle. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden:

Men at nogen skrev "jeg kender dig privat"

Enig. Trådstarter skulle ikke have kontaktet pigen med sin "måske" viden om de kendte hinanden.:)

Skrevet
Ung_spiller skrev, 1 time siden:

Tak for input, jeg svarede:

"

Jeg tror desværre jeg kender dig privat - og det er ikke en situation jeg vil sætte nogen af os i :-/"

hvortil hun svarede:

":lol: Okay"

Så det virker vel modtaget, og jeg er jo ikke 100% sikker før et evt. reelt møde - men jeg holder selvfølgelig min mistanke for mig selv. Den rager ikke andre

Ok, havde du skrevet sådan til mig, havde jeg reageret helt anderledes end hende, så godt for dig at hun tog det med et smil.

Du forstod vidst ikke helt den med diskretionen? :)

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 24 minutter siden:

Der er tydeligvis forår i luften... jeg kan mærke min indre Trøffel-so grynte lystigt...

Ej Eva, der blev min hjerne helt afsporet ❤️

Jeg finder selv ud…

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 55 minutter siden:

Jeg ville foretrække at folk sagde det men KUN hvis de også sagde hvem de var. 

Enig. Har nok ikke præciseret mig godt nok. Hvis hun var ok med at mødes, er det rart at vide hvem på forhånd. Men en anonym føler på situationen først, vil jeg klart anbefale. 

Skrevet
Hans69 skrev, for 3 timer siden:

Ej Eva, der blev min hjerne helt afsporet ❤️

Ja det skete da allerede for mig da jeg så trådstarters brugernavn...! :wub:
Forårsfornemmelser siger jeg til dig! Jeg må i kiosken efter Toffifee før jeg kravler rundt i haven og leder efter 4-kløvere i snevejr med brillerne nede på næsen, og får lungebetændelse. Naboerne kunne jo måske genkende min røv fra Eroguide avataren, og så vil der virkelig blive brug for at netop DE læser denne tråd!!! 

Afsporings-pokalen er atter i sigte, eller fik jeg den reddet på målstregen?;) 

Tættere på trådens emne... flere af mine børns voksne og ny-voksne venner har været ude med riven efter mig i årevis. Det er åbenbart blevet trendy at være til gamle damer, modne kvinder og sådan være "staldknægt" hos kvinder der kan lære dem lidt om dit og dat. Almindeligvis nøjes de altså med at flirte. Men efter et par Vodka Redbulls kan de godt finde på at lægge billet ind når der er snobrød i haven og børnene er lagt i seng.

I forrige uge var een af dem forbi "butikken" hos mig.  Han havde booket tid til en kramme-session og samtale, da han gerne ville trænes og gøre noget ved "for tidlig sædafgang" - vel vidende at jeg var mig! :blink: 
Det var sgu ikke i orden... men nu endte det fint alligevel. Ja, der havde jeg jo nok sagt "nej men her er bøger du kan læse om det" eller noget hvis han havde sagt hvem han var. Smart fyr - men jeg blev lige slået ud af kurs. Jeg troede bare han kendte til at jeg er "Familie-terapeut". Bumbummelum-bumbum. 
Jeg var sådan temmelig befippet samtidigt med at jeg var skideglad for at se ham. Han er en af dem der har været i perifirien i ungernes vennekreds siden han var stor teenager. Rødderne er i starten af 30erne nu. Min knægt har børn og kammeraten er single, hvilket ingen forstår - før nu!
"Klienten"/kammeraten til min stedsøn, fortalte at i en brandert havde min (sted-)sønnike fået talt over sig og fortalt at jeg var praktisk seksual terapeut, da de ligesom kom lidt ud på de lyse timer, og min søn spurgte hvorfor kammeraten blankt afviste alle de halv-fulde trunter der smækkede stængerne omkring hans barstol hele natten. Det viste sig at han i årevis har været lidt for hurtig på aftrækkeren. Altså tidlig eller utidig sædafgang. Min knægt siger noget i retning af "Ej for fanden din idiot. Hvorfor har du aldrig sagt noget?" og efterfulgt af "Det kan Mama (Eva) da lige fixe...!" ... og så gik det vist slaw i slaw. 
Vi har en forsamtale i telefonen og jeg genkender ikke hans stemme og bookingen foregår gennem kalenderen. Han bruger falsk navn men korrekt mail adresse og telefonnummer. Så det ender med at han dukker op til sin aftale.
Vi lagde lagde dog ud med en krammer-samtale session hvor han havde den stiveste stang og håret tilbage i to en halv time.
Jeg bad ham tænke længe og grundigt over hvorvidt han ville have det godt med at skulle med til snobrødsfest i ny og næ hvis vi ligesom tog skridtet videre. Så situationen er jo en lidt andet end hvis han havde "booket et knald hos kammeratens stedmor" altså - men stadig!!! 
Nu ser vi hvad det ender med. Jeg tænker at Etisk Råd måske har noget at sige her også. De har dog lukket om søndagen, så det må vente til i morgen. 

Så for sexarbejderens skyld - sig INTET og bliv væk eller sig hvem du er og giv hende muligheden for at vælge... vil jeg mene. Alt derimellem er naturligvis aktuelt hvis situationen ikke er sådan helt enkelt sort/hvidt, vil jeg dog også mene. 

Kærligst, "Mama" Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Lad den ligge og hold din viden for dig selv. Hvis jeg kender en person der vil besøge mig, så afviser jeg ham. Så spar hende for forskrækkelsen og bekymringerne ♥️

<3 Klogt svar.

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Ok, havde du skrevet sådan til mig, havde jeg reageret helt anderledes end hende, så godt for dig at hun tog det med et smil.

Du forstod vidst ikke helt den med diskretionen? :)

Jeg havde allerede nået at svare før dit forslag kom.

Men jeg betragter sagen som lukket nu. Tråden her reflekterer mit niveau af omtanke og diskretion, og så er der ikke mere i dét fra min side.

Skrevet
Ung_spiller skrev, for 17 minutter siden:

Men jeg betragter sagen som lukket nu. Tråden her reflekterer mit niveau af omtanke og diskretion, og så er der ikke mere i dét fra min side.

Der kan jo være mange andre end dig der har lignende tanker eller spørgsmål. De kan jo lade tråden fortsætte og stikke af med det de kan bruge. 
Godt at du har fået afklaret det for din egen del. Og måske hun også har fået nok fra hendes del. Det er jo positivt udfald uanset hvad alle andre synes og tænker. 
Som generelt emne er det dog stadig interessant for andre, måske. 
Når vi poster her på Eroguide i debat fora, så er det jo alles tråd og ikke kun trådstarters... mener jeg ;) 

God fornøjelse med den du finder som vikar for hende du kender! 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden:

Der kan jo være mange andre end dig der har lignende tanker eller spørgsmål. De kan jo lade tråden fortsætte og stikke af med det de kan bruge. 
Godt at du har fået afklaret det for din egen del. Og måske hun også har fået nok fra hendes del. Det er jo positivt udfald uanset hvad alle andre synes og tænker. 
Som generelt emne er det dog stadig interessant for andre, måske. 
Når vi poster her på Eroguide i debat fora, så er det jo alles tråd og ikke kun trådstarters... mener jeg ;) 

God fornøjelse med den du finder som vikar for hende du kender! 

Kærligst, Eva <3

Fair pointe, lad endelig tråden stå, og hvis den omtalte GP vil have yderligere afklaring kan hun kontakte mig her på siden. Det skal være så ordentligt som muligt for alle parter.

Mht. vikar endte det med et sørgerligt femfingers udsalg :-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.