Arabersgr 55 Skrevet 15. November, 2023 Namnamtk skrev, for 1 time siden: Så er du kommet det mål et skridt tættere på, fordi som jeg tolker fraværet af Jasmins navn under vagtplan og piger på pussygalores hjemmeside, så er hun ikke længere arbejdende, DESVÆRRE!!!! ØV! Ja, det er ret øv, men intet varer evigt...selvom hun figurerede på vagtplanen hos PG lige indtil igår, hendes næste vagt skulle være idag torsdag, men hun plejer at være på vagt fredag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 316 Skrevet 16. November, 2023 Arabersgr skrev, 1 time siden: Ja, det er ret øv, men intet varer evigt...selvom hun figurerede på vagtplanen hos PG lige indtil igår, hendes næste vagt skulle være idag torsdag, men hun plejer at være på vagt fredag? Ja, har gjort mig samme observationer… Øv, øv, øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppowitch 59 Skrevet 19. December, 2023 Så har jeg også haft fornøjelsen af at besøge hende. Hun var en fornøjelse at være sammen med en der er så energisk og som er med på legen. Modsat de 20 årige forstår hun også hvor hun skal pirre. Det virker som om hun kan lide sit arbejde, dejligt. Det er svært at finde på noget negativt at sige. Hun har noget operationsar, men so what, mig generer det ikke. Det er hun ikke den eneste GP der har, og det har flere af kunderne sikkert også. Hvis man skulle stirre sig blind på den slags, ødelægger man det for sig selv. Så I andre skal ikke besøge hende. Hold jer væk fra hende, så har jeg større chance for at få en ny tid med hende en dag 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg