Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Byens fiskespa Trøjborg

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Var hos dem forleden. Der er to piger, eller rettere kvinder, vil nemlig skyde den ene til ca 35 og den anden til omkring de 40.

Jeg fik massage af hende på 40.

Trods alderen ser hun egentlig meget godt ud og har en pæn lille krop. Hun er rigtig god til at give massage, det er blot en skam, at selve massagen ikke varede så længe, før det gik over i pirring.

Det endte med et HJ for de sædvanlige 500, og jeg skal da lige love for, at hun kunne finde ud af at give sådan et. Wauw. Det var nok det bedste HJ jeg har fået indenfor thai miljøet til dags dato. Hun er IKKE bange for at tage hårdt fat, og hun hev og sled i banditten, så det var en fryd. Desuden veksler hun meget i teknik undervejs, det her er ikke blot op og ned på skaftet.

Hun var meget opkørt under hele massagen og slog mig i røven hele tiden og blev ved at sige et eller andet på thai, som jeg ikke forstod. Lidt sjovt.

HJ: 10/10

Massagen: 5/10 (fordi den var alt for kort, og der blev ikke masseret på forsiden, hendes evner til massage var fra bagsiden at bedømme 9/10, en skam hun ikke brugte dem mere)

Gentagelsesfare: Ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Det er nemt at finde. Det ligger helt oppe i toppen af Trøjborg (hvis man kommer nede fra byen), lige inden Marienlund. De har en stor, blå facade, der skiller sig ud fra resten af butikkerne på Trøjborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...