Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Marts, 2023 For nogle år siden skrev jeg denne beretning om en morgen i Yy´s favntag. Omstændigheder på EG gjorde at jeg valgte ikke at slå den op. Nu har freden lagt sig, sådan da. Derfor har jeg omskrevet beretningen og anonymiseret kvinden og stedet. Hun er ikke længere aktiv i offentligt regi, og stedet er lukket for år siden. Da det ikke er en egentlig anmeldelse mere, lægger jeg den her i hyggesnak. Hun bekræftede hurtigt mit forslag om et morgen besøg. Et hjerte og en kyssemund. Stedet er kendt i byen. Der er knaldet mange penge sammen på den seng, stønnet og gryntet. Jeg har selv leveret adskillige vådeskud der, gennem årene. YYY er rigtig sød, har det gladeste smil og de bløde thai bevægelser, som sætter gang i knap så bløde bevægelser hos mig. Den elegante måde hun modtager min morgenbuket, med smukke bevægelser, et generet med glad smil, og en smuk gestus med overkroppen som viser hendes glæde og respekt, uden underdanighed. Læg dertil at hun er virkelig velskabt. Meget feminin, lille, blød, varm og med stor appetit på morgenkysseri. Hun tog min hånd og fortalte hun ikke havde været i bad, om jeg ikke ville gøre hende selskab. Hun ville jeg vaskede missen, og guide mig i hvordan hun gerne ville have det. Der blev vasket meget, kysset og pillet. Tiden gik og hun spurgte om jeg havde travlt. Hvis ikke, ville hun gerne lege længe, for en beskeden merpris. Det fandt jeg attraktivt, så det blev aftalen. Siddende på sengen serverede hun thai the, små stykker fisk, ris og en masse frugt, skåret flot ud. Kysseriet fortsatte, vi madede hinanden på forskellige måder. Der var bla lidt ananas marineret i hende. Det var ren kæreste morgen. Efter morgenmaden var ryddet ud i køkkenet, ville hun have massage. Den blide tantra agtige, som tænder hende, stille og roligt. Åh hvilken fryd at lade hænderne glide kærtegnende rundt på hende, mærke den bløde, bløde hud, varmen fra hendes skød, duften, lydene. Det gik over i B2B. På et tidspunkt kom jeg lidt tæt på missen, og hun greb mig, styrede til, og lavede et lille vrik med numsen. Jeg lod det ske, men kun kort. Det skulle ikke ende her, så tidligt. Vi lå side om side, kyssede og hænderne legede med det legetøj vi hver især er udstyret med. Hun rakte bagud, smurte olie på det lille vibrator æg og lod det stille glide op i sig. Hun kigge drillende på mig, greb mit lem og lod hånden glide stille og hårdt ned ad det. Testiklerne blev blidt mishandlet og så gled en finger langsomt op i mig. Hun ved min prostata er ekstrem sensitiv, så stille cirklede spidsen af hendes finger. Den anden hånd kommer op med vibrator dimsen, som presses mod undersiden af glans. Jeg kan mærke det er ved at være tæt på, og trækker mig. Det er for tidligt, men hun insisterer. Blidt lukker hun læberne om mig, tungen finder nogle millimeter ind og jeg slipper alt. Det rykker i hende, åndedrættet bliver kort, halsen bliver rød. En pleasers reaktion. Jeg kender hende til mindste detalje, så lidt olie på en finger og rundt om brystvorten. Det tager tid, men så skete det igen. Det tænder mig næsten mere end når hun pirrer mig. Mere the, mere frugt og meget mere kys. Vi taler om livet, om længslen hjem, kulturelle forskelle, og det sære i at hun elsker dansk vinter, fordi det er så dejligt koldt ?? Lidt brutalt skubber jeg to fingre op i hende, hendes ben snor sig rundt om mine hofter, og mens vi kigger hinanden i øjnene gnubber jeg insisterende hendes G-punkt. Hun må ikke komme, får hun at vide, og hun kæmper, men til sidst må hun kapitulere. Al denne focus på hende har gjort mig slap. Det er som det skal være, ting sker, og nogle ting sker ikke. Et dybt kendskab til hinanden leder hende til at skubbe mig ned på ryggen, sætte sig på min mund, og roligt massere strengen på undersiden af glans. Den rejser sig fra de døde, og hun fejrer det ved at rykke lidt frem så det ikke længere er hendes mis der er over min mund. Knep hvæser hun, og borer forsigtigt en lille tynd finger ind i urinrøret. Ikke ret langt, men nok til at ramme det følsomme. Min tunge knepper hende i rasende fart, og min hage bliver drivvåd. Vi kom til toppen igen, og faldt sammen. Pludselig kigger hun spørgende på mig, løfter puden og der ligger det lille æg og vibrerer lystigt. Vi slukker det, lige nu er der ikke brug for dets service. Nøgen laver hun en sidste kop the, men jeg ligger og nyder synet af hendes spinkle krop og de bløde bevægelser. Under den olivenfarvede hud kan jeg se hendes muskler arbejde. Jeg har fået en demonstration for tid siden, så jeg ved at hun er bomstærk, når det kræves. Vi drikker theen, mens vi kigger hinanden i øjnene. Lidt sørgmodige, for om lidt skal vi skilles, en arbejdsdag begynder, for hende og for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 467 Skrevet 26. Marts, 2023 Dejligt skriv..frækt og beskrivende på den gode måde..... Hun lyder til at være fantastisk.... Tak for du udgav det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg