Hop til indhold
Zar

Mistress Amandara super.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302628
 

Besøgte denne Domina i 2 timer idag.

Seancen begyndte med en samtale hvor hun spørger til en grænser og Helbred , kodeord mm. Hun er venlig og Sød.

Så ud og af med tøjet. Da jeg kommer tilbage er hun som forvandlet og nu bliver jeg den næste time strammet på alle leder og kanter. Pisk , slag , spyt , nipple tortur , strøm samt diverse ydmygelser. Var lige ved at bruge kodeordet da hendes slag på pik og nosser var ved at blive for meget. Over på sengen prøvede hun forsk dildoer på mig. Først en lille så en større og en giga.

Så skulle jeg være hendes husslave og vaske op for hende imens hun overvågede mig. Over på sengen igen og mere nipple tortur og kildeleg og Breath control. Til sidst fik vi leget candle play inden jeg fik et golden Shower af hende inden jeg blev sendt i bad.

Efter badet havde hun genfundet venligheden igen.. Vi fik en snak om seancen inden jeg tog hjem.

Gentagelse 100 %.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 43 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/302628
 

Besøgte denne Domina i 2 timer idag.

Seancen begyndte med en samtale hvor hun spørger til en grænser og Helbred , kodeord mm. Hun er venlig og Sød.

Så ud og af med tøjet. Da jeg kommer tilbage er hun som forvandlet og nu bliver jeg den næste time strammet på alle leder og kanter. Pisk , slag , spyt , nipple tortur , strøm samt diverse ydmygelser. Var lige ved at bruge kodeordet da hendes slag på pik og nosser var ved at blive for meget. Over på sengen prøvede hun forsk dildoer på mig. Først en lille så en større og en giga.

Så skulle jeg være hendes husslave og vaske op for hende imens hun overvågede mig. Over på sengen igen og mere nipple tortur og kildeleg og Breath control. Til sidst fik vi leget candle play inden jeg fik et golden Shower af hende inden jeg blev sendt i bad.

Efter badet havde hun genfundet venligheden igen.. Vi fik en snak om seancen inden jeg tog hjem.

Gentagelse 100 %.

Hun ser spændende ud

Hvor er hun fra? og hvor er vi prismæssig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 38 minutter siden:

Hun ser spændende ud

Hvor er hun fra? og hvor er vi prismæssig? 

Hun er fra Brasilien. Hun har en hjemmeside hvor du kan se alt hvad hun tilbyder og der er masser af videoer med hende. Google : Mistress Amandara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Zar: Tak for at dele din oplevelse.

Jeg overvejer at besøge hende, men:

Hvordan var sted du besøgte hende? En almindelig lejlighed, en kælder eller et sted der decideret var indrettet til S/M?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 3 timer siden:

@Zar: Tak for at dele din oplevelse.

Jeg overvejer at besøge hende, men:

Hvordan var sted du besøgte hende? En almindelig lejlighed, en kælder eller et sted der decideret var indrettet til S/M?

Hendes sted er en Lejlighed. Talte med hende om et Rigtigt sted til S/M men det havde hun kun til rådighed i København. Men med det sted hun har til rådighed i Aarhus får hun MAX ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...