Hop til indhold
NewDude

Haarby, skuffet igen igen igen.

Recommended Posts

Så var jeg et smut i hårby igen igen, men nu er det vist slut.  Uanset hvad man bestiller, så får man olie/Thai massage, har nu 3 gange bestilt Oliemassage med tantra..  Og hver gang har jeg fået bekræftende sms ang min bestilling, i dag fandt jeg så ud af at telefonen bliver passet af en der sidder i Odense. Så er det op ad bakke, og når pigerne på stedet ikk kan dansk og stort set heller ikke engelsk, så er det svært. Så hvis dine lyster skulle bringe dig til Haarby, så vær forberedt på at du får den massage de har lyst til, dine behov og ønsker kan du så efterfølgende køre et andet sted hen og få opfyldt.   Jow jow, ved da godt jeg er naiv, når jeg giver dem 3 chancer. Men nu er det slut med at spilde go dansk mønt hos dem.

stedet er lidt diskret

pigerne er sikkert gode, hvis de vidste hvad man bestilte

fare for gentagelse, hmmmm, tror jeg ikke. 
 

 

https://annoncelight.dk/showad/339817

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke være mere enig. Har også været der 3 gang de 2 første dog udmærket massage af mutter selv (som også har et sted I Odense, som hun også driver) men 3. Gang har jeg skrevet anmeldelse om... det værste jeg har oplevet med en thai, det grimmeste er dog de er ligeglad,  og ikke mener de har et problem med det... jeg kender mutter godt, men har mistet alt for hende! pga. det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, for 19 timer siden:

Så var jeg et smut i hårby igen igen, men nu er det vist slut.  Uanset hvad man bestiller, så får man olie/Thai massage, har nu 3 gange bestilt Oli... 

https://annoncelight.dk/showad/339817

Jeg forstår simpelthen ikke, at du ikke specificerer dine ønsker direkte med pigen nr. 2 gang og ned til mindste detalje om, hvordan du ønsker det.

 

Det kan virke træls for pigen og for dig, men hvordan skulle hun ellers vide, hvad du ønsker? 

At du lader det gå en tredje gang er helt uforståeligt og en kæmpe lærestreg efter min mening. Jeg har ondt af dig og din pengenpung og håber, at du får taget dig sammen til at tale lidt med pigerne inden, så de kan yde en optimal service og så  du kan blive tilfreds også. Det hele er en forhandling, hvor du måske nogle gange må give dig lidt og andre gange får mere end hvad du har bedt om. Men forhandl! Og det vil sige m, at du bliver enigo m de vigstigste ting for dig. Jeg er ikke dens store forhandler elller et snakkehoved på nogen måde, men jeg har da samlet lidt erfaring.

 

F.eks. går jeg altid efter minimum disse ydelser, hvis pigen har "fuld pakke":

Type af massage(overhovedet ikke prioriteret, så faktisk lidt op til pigen at pirre)

BJ uden kondom(1. Prioritet)

Slik af fisse i "lang" tid(1. Prioritet)

Tunge dybt i fissen(1.prioritet)(vil hun ikke, så i det mindste slik omkring. Vil hunne ikke det, så skal vi da i det mindste have tiden fyldt ud dvs. Jeg bekræfter tidslængden med pigen f.eks.)

Slik/kys i anus til pigen

Kys(tantekys)(ikke vigtigt, men kan jeg få det med, så ønsker jeg det da)

Facesitting

Komme på maven(informere pigen om at jeg nok afslutter på maven af hende.)

Kramme

Aftale omkring tiden( bekræfte tiden med hende)

Bad før

Der plejer ikke at være den store forhandling, hvis man accepterer et kvarter mindre af og til eller giver sig på andre punkter. Det er faktisk ikke så svært og så får pigen sig heller ikke en grim overraskelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 35 minutter siden:

Jeg forstår simpelthen ikke, at du ikke specificerer dine ønsker direkte med pigen nr. 2 gang og ned til mindste detalje om, hvordan du ønsker det.

 

Det kan virke træls for pigen og for dig, men hvordan skulle hun ellers vide, hvad du ønsker? 

At du lader det gå en tredje gang er helt uforståeligt og en kæmpe lærestreg efter min mening. Jeg har ondt af dig og din pengenpung og håber, at du får taget dig sammen til at tale lidt med pigerne inden, så de kan yde en optimal service og så  du kan blive tilfreds også. Det hele er en forhandling, hvor du måske nogle gange må give dig lidt og andre gange får mere end hvad du har bedt om. Men forhandl! Og det vil sige m, at du bliver enigo m de vigstigste ting for dig. Jeg er ikke dens store forhandler elller et snakkehoved på nogen måde, men jeg har da samlet lidt erfaring.

 

F.eks. går jeg altid efter minimum disse ydelser, hvis pigen har "fuld pakke":

Type af massage(overhovedet ikke prioriteret, så faktisk lidt op til pigen at pirre)

BJ uden kondom(1. Prioritet)

Slik af fisse i "lang" tid(1. Prioritet)

Tunge dybt i fissen(1.prioritet)(vil hun ikke, så i det mindste slik omkring. Vil hunne ikke det, så skal vi da i det mindste have tiden fyldt ud dvs. Jeg bekræfter tidslængden med pigen f.eks.)

Slik/kys i anus til pigen

Kys(tantekys)(ikke vigtigt, men kan jeg få det med, så ønsker jeg det da)

Facesitting

Komme på maven(informere pigen om at jeg nok afslutter på maven af hende.)

vexxer skrev, for 36 minutter siden:

Jeg forstår simpelthen ikke, at du ikke specificerer dine ønsker direkte med pigen nr. 2 gang og ned til mindste detalje om, hvordan du ønsker det.

 

Det kan virke træls for pigen og for dig, men hvordan skulle hun ellers vide, hvad du ønsker? 

At du lader det gå en tredje gang er helt uforståeligt og en kæmpe lærestreg efter min mening. Jeg har ondt af dig og din pengenpung og håber, at du får taget dig sammen til at tale lidt med pigerne inden, så de kan yde en optimal service og så  du kan blive tilfreds også. Det hele er en forhandling, hvor du måske nogle gange må give dig lidt og andre gange får mere end hvad du har bedt om. Men forhandl! Og det vil sige m, at du bliver enigo m de vigstigste ting for dig. Jeg er ikke dens store forhandler elller et snakkehoved på nogen måde, men jeg har da samlet lidt erfaring.

 

F.eks. går jeg altid efter minimum disse ydelser, hvis pigen har "fuld pakke":

Type af massage(overhovedet ikke prioriteret, så faktisk lidt op til pigen at pirre)

BJ uden kondom(1. Prioritet)

Slik af fisse i "lang" tid(1. Prioritet)

Tunge dybt i fissen(1.prioritet)(vil hun ikke, så i det mindste slik omkring. Vil hunne ikke det, så skal vi da i det mindste have tiden fyldt ud dvs. Jeg bekræfter tidslængden med pigen f.eks.)

Slik/kys i anus til pigen

Kys(tantekys)(ikke vigtigt, men kan jeg få det med, så ønsker jeg det da)

Facesitting

Komme på maven(informere pigen om at jeg nok afslutter på maven af hende.)

Kramme

Aftale omkring tiden( bekræfte tiden med hende)

Bad før

Der plejer ikke at være den store forhandling, hvis man accepterer et kvarter mindre af og til eller giver sig på andre punkter. Det er faktisk ikke så svært og så får pigen sig heller ikke en grim overraskelse. 

Kramme

Aftale omkring tiden( bekræfte tiden med hende)

Bad før

Der plejer ikke at være den store forhandling, hvis man accepterer et kvarter mindre af og til eller giver sig på andre punkter. Det er faktisk ikke så svært og så får pigen sig heller ikke en grim overraskelse. 

Ja, jeg må jo være dum.  Kommer kun for massage, og når den 3 gange ikke bliver leveret som aftalt i tlf og med pigen på stedet(som er svære at tale med). Ja, så mener jeg dog at jeg er berettiget til at dele min oplevelse på dette forum. Massagen har alle gange været ok, bare ikke hvad der var aftalt.  Så to gange har jeg efter ca 30 minutter gentaget min bestilling og svaret var begge gange yes yes Sir, og begge gange er det endt med at jeg ikke fik tantra og gik efter 45 minutter, selvom jeg havde betalt for 90 minutter.

Ps. Ved ikk om du har været i Haarby, men kan se i min indbakke at jeg ikke er den eneste..Bordelmutter har også skrevet at jeg kunne komme igen til halv pris, men takkede pænt nej tak. Så tilbød hun en time gratis massage, den tog jeg så, bestilte intet specifikt og nød bare deres olie/thai massage, takkede pænt og kørte.  Så min pointe er, du får hvad de vil give på dagen, ikke hvad du bestiller.

Ha en go søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, den 25.3.2023 at 16:36:

Så var jeg et smut i hårby igen igen, men nu er det vist slut.  Uanset hvad man bestiller, så får man olie/Thai massage, har nu 3 gange bestilt Oliemassage med tantra..  Og hver gang har jeg fået bekræftende sms ang min bestilling, i dag fandt jeg så ud af at telefonen bliver passet af en der sidder i Odense. Så er det op ad bakke, og når pigerne på stedet ikk kan dansk og stort set heller ikke engelsk, så er det svært. Så hvis dine lyster skulle bringe dig til Haarby, så vær forberedt på at du får den massage de har lyst til, dine behov og ønsker kan du så efterfølgende køre et andet sted hen og få opfyldt.   Jow jow, ved da godt jeg er naiv, når jeg giver dem 3 chancer. Men nu er det slut med at spilde go dansk mønt hos dem.

stedet er lidt diskret

pigerne er sikkert gode, hvis de vidste hvad man bestilte

fare for gentagelse, hmmmm, tror jeg ikke. 
 

 

https://annoncelight.dk/showad/339817

Få dig dog et liv!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, den 26.3.2023 at 14:41:

Ja, jeg må jo være dum.  Kommer kun for massage, og når den 3 gange ikke bliver leveret som aftalt i tlf og med pigen på stedet(som er svære at tale med). Ja, så mener jeg dog at jeg er berettiget til at dele min oplevelse på dette forum. Massagen har alle gange været ok, bare ikke hvad der var aftalt.  Så to gange har jeg efter ca 30 minutter gentaget min bestilling og svaret var begge gange yes yes Sir, og begge gange er det endt med at jeg ikke fik tantra og gik efter 45 minutter, selvom jeg havde betalt for 90 minutter...

Er det de eneste gange du nogensinde har besøgt en thai eller anden sexarbejder i Danmark?

Sådan er standarden bare.

Og så er jeg da også meget interesseret i at høre hvad tantra massage er for dig.

For jeg ved det faktisk ikke - for mig virker det bare som et begreb der bliver slynget rundt af alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 13 timer siden:

Er det de eneste gange du nogensinde har besøgt en thai eller anden sexarbejder i Danmark?

Sådan er standarden bare.

Og så er jeg da også meget interesseret i at høre hvad tantra massage er for dig.

For jeg ved det faktisk ikke - for mig virker det bare som et begreb der bliver slynget rundt af alle.

Vil give dig ret i , at her på E.G. virker det som et begreb som bliver opfattet meget forskelligt.

Der er noget der hedder Tantra massage og noget der hedder Tantra sex.

Her er en kort Guide Line :

 

Tantramassage versus tantrasex

Tantrasex handler i højere grad om at opnå en fælles, spirituel oplevelse, hvorimod der i tantramassage er én, der modtager og én, der giver, og fokus er, at modtageren skal have en sensuel oplevelse med sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 28.3.2023 at 08:39:

Tantramassage 

hvorimod der i tantramassage er én, der modtager og én, der giver, og fokus er, at modtageren skal have en sensuel oplevelse med sig selv.

Det forklarer det altså ikke. 

"En sensuel oplevelse med sig selv" 

Det har jeg også når jeg onanerer på mit toilet. Jeg savner virkelig at trådstarter forklarer mig, hvad tantramassage helt konkret er for ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 40 minutter siden:

Det forklarer det altså ikke. 

"En sensuel oplevelse med sig selv" 

Det har jeg også når jeg onanerer på mit toilet. Jeg savner virkelig at trådstarter forklarer mig, hvad tantramassage helt konkret er for ham. 

Jo ,det forklare hvad  det oprindeligt  er og står for . . Men nok ikke altid her på E.G.   Så håber da du får en forklaring fra Trådstarter med flere .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...