Hop til indhold
madyrne

Alma23 i Støvring

Recommended Posts

Hvis du har været der, kan du så uddybe om vi andre også skal kigge forbi? Annoncen siger intet om kys - den siger faktisk næsten intet, men pigen på billederne er lækker. Er det hende? Hvordan er de andre services?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Belzebubb skrev, for 13 timer siden:

Hun kyssser Ikke!

Enig med @dillermanden - kunne du ikke uddybe lidt? "kysser ikke" kan vi jo ikke bruge til så meget, og hvis du har mødt hende, vil vi andre godt vide hvordan det gik. Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ingen der har været der? Hun siger at det er hende på billederne - dejlig røv!

Hun tilbyder også anal - men kan tvivle om det også er tilfældet når først man er mødt op….

men hun ser fin ud på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svendsen 9000

jeg har selv været lidt nysgerrig på hende her og kan jeg se at der er flere der har spurgt til hende, uden at der er kommet brugbare svar tilbage.

så nu har jeg taget en for holdet og ringet til hende så der kommer en update senere på om hun er pengene værd eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svendsen 9000

det er 100% hende som der er på billederne den eneste forskel var at hun ikke havde makeup på

hun taler godt engelsk, så det er til at føre en samtale med hende.

lav, flot og slank pige med små struttende bryster som er frisk og med på en del.

blowjob: 10/10

sex: 9/10

pigen: 8/10 men kun fordi at jeg tænder på sillikonebryster 

jeg vil sige hun er pengene værd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for update, Svendsen

lige et par tillægsspørgsmål. Er brysterne ægte eller silikone? Det fangede jeg nemlig ikke i beskrivelsen. Og hvad dækker ‘frisk på en del’ over? Sutter hun evt uden? Og hvad er prisniveauet? Det fremgår nemlig heller ikke af annoncen. Og sidst - er det på motellet? 
 

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svendsen 9000

prisen er 2000 for outcall hvilket er rimelig standard i aalborg for dem der som er noget værd

hun sutter ikke uden kondom.


ingen sillikone

frisk på en del betyder at hun er åben for forslag til postioner og lokationer. hvor mange andre er meget firkantet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svendsen 9000

jeg vil så lige sige at jeg fundet toppen af poppen
utrolig smuk kvinde fra Thailand i midt/slut 30'erne, lille og spinkel krop med store sillikone kasser.

utroligt flink at snakke med og utrolig fræk, hun er lidt dyre end de andre, men også en klasse over.

hun kan 110% anbefales

billederne snyder, hun er meget smukkere  en hvad billederne viser

https://annoncelight.dk/showad/334709

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genopliver lige en gammel tråd, fordi jeg egentlig havde planer om at svinge forbi Alma23. Men så læser jeg inde på ‘Falsk Markedsføring’ at billederne ikke stemmer overens med pigen. Og i denne tråd står der, at det ER hende. Så hvad skal man tro på? Er der andre der har været forbi for nylig? 
På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...