Hop til indhold
Bundstokken

Den omvendte verden :)

Recommended Posts

Hahahaha... jeg elsker Rokoko-Posten, det er så dejligt dumt og skævt.... samtidig med at de er rigtig gode til at sætte tingene på spidsen, og åbne for nye perspektiver, på dagligdags-debatter.

Bevares - det er jo bare satire... men intelligent satire.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Artiklen om kvinden, der efter en periode som lærervikar længes tilbage til sit tidligere job som prostitueret, når sit humoristiske højdepunkt med flg. passus:

“Det er rigtig hårdt at holde en skole-hjem-samtale, hvor forældrene taler i timevis om, at deres lille Mingus er kognitivt udfordret, eller at det kunne være spændende med en temadag om græskar eller fransk rytmik. Så ønsker jeg virkelig bare, jeg kunne tjene penge på at give faren et blowjob i stedet,” siger Lajla med et suk".... :mrgreen::D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et meget realistisk billede af lærergerningen i folkeskolen

Som glædepige få man penge for at give tæsk og bolle folk i røven, som skolelærer bliver man tisset på og der er ingen respekt fra hverken børn eller forældre :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er genialt det der!

Forøvrigt tror jeg også at jeg har mere respekt for de fleste glædespiger end for de fleste af mine tidligere folkeskolelærere!. Der er ikke nogen glædespiger som har prøvet at bilde mig ind at Formand Mao's lille røde var en god bog!

???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag?

Så skifter du da bare navn til Maoelsker  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siger Mao noget om der er gratis sex til folket ? :lol: Vi skal dele ikke ligeligt ? Nogle har for meget andre har for lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...