Bundstokken 2138 Skrevet 10. December, 2013 http://rokokoposten.dk/2013/12/10/krise-i-sexbranchen-tvang-lajla-til-at-blive-laerervikar/ 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 10. December, 2013 Hahahaha... jeg elsker Rokoko-Posten, det er så dejligt dumt og skævt.... samtidig med at de er rigtig gode til at sætte tingene på spidsen, og åbne for nye perspektiver, på dagligdags-debatter. Bevares - det er jo bare satire... men intelligent satire. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 156 Skrevet 10. December, 2013 Er fandeme god humor Ha ha ha , nærmest så tårerne triller og kaffen skulper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 10. December, 2013 Ha ha, det kunne have været mig i den artikel! Og så det' ikke engang løgn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 11. December, 2013 Artiklen om kvinden, der efter en periode som lærervikar længes tilbage til sit tidligere job som prostitueret, når sit humoristiske højdepunkt med flg. passus: “Det er rigtig hårdt at holde en skole-hjem-samtale, hvor forældrene taler i timevis om, at deres lille Mingus er kognitivt udfordret, eller at det kunne være spændende med en temadag om græskar eller fransk rytmik. Så ønsker jeg virkelig bare, jeg kunne tjene penge på at give faren et blowjob i stedet,” siger Lajla med et suk".... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25032 Skrevet 11. December, 2013 Et meget realistisk billede af lærergerningen i folkeskolen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6299 Skrevet 11. December, 2013 Et meget realistisk billede af lærergerningen i folkeskolen Som glædepige få man penge for at give tæsk og bolle folk i røven, som skolelærer bliver man tisset på og der er ingen respekt fra hverken børn eller forældre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 769 Skrevet 15. December, 2013 Det er genialt det der! Forøvrigt tror jeg også at jeg har mere respekt for de fleste glædespiger end for de fleste af mine tidligere folkeskolelærere!. Der er ikke nogen glædespiger som har prøvet at bilde mig ind at Formand Mao's lille røde var en god bog! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 15. December, 2013 Det er genialt det der! Forøvrigt tror jeg også at jeg har mere respekt for de fleste glædespiger end for de fleste af mine tidligere folkeskolelærere!. Der er ikke nogen glædespiger som har prøvet at bilde mig ind at Formand Mao's lille røde var en god bog! ???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andreas 265 Skrevet 15. December, 2013 ???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag? Så skifter du da bare navn til Maoelsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 15. December, 2013 Hæ hæ. Ja det må være det næste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6299 Skrevet 20. December, 2013 ???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag? Siger Mao noget om der er gratis sex til folket ? Vi skal dele ikke ligeligt ? Nogle har for meget andre har for lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1950 Skrevet 21. December, 2013 ???? Det er da en god bog. Ud over bibelen, hvilken bog er da trykt i større oplag? Er IKEA kataloget ikke nr, 2 efter bibelen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg