Hop til indhold

Mathina i Horsens / Skanderborg

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der nogen som har besøgt Mathina for nyligt? Jeg synes hun virker spændene, og har lyst til at give hende et besøg. Jeg kan finde anmeldelser som er et par år gamle, så jeg ville høre om der var nogen som havde besøgt hende for nyligt og kunne fortælle om hende :) 

På forhånd tak

https://annoncelight.dk/showad/281946

Skrevet

Jeg har besøgt skønne Mathina nogle gange og senest for ca. 3 mdr. siden. Hun er en absolut flot høj og meget sexet kvinde og hun giver en god service hver gang. Har bestilt 1 time hver gang og starter med et kram og snak. Derefter sex hvor Mathina gerne vil klæde en af på fræk måde og så ellers igang. Kan kun give de bedste anbefalinger:-)

Skrevet
Rubert skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har besøgt skønne Mathina nogle gange og senest for ca. 3 mdr. siden. Hun er en absolut flot høj og meget sexet kvinde og hun giver en god service hver gang. Har bestilt 1 time hver gang og starter med et kram og snak. Derefter sex hvor Mathina gerne vil klæde en af på fræk måde og så ellers igang. Kan kun give de bedste anbefalinger:-)

Hvor høj er hun? Og cirka alder? 

Skrevet

Mathina er nok omkring 185 og i 50 erne , men meget velholdt, fræk og så er hun dansk, hvilket er et must for mig :)

Skrevet
Rubert skrev, for 16 minutter siden:

omkring 185

i 50 erne

velholdt

fræk

Lyder godt. 

Hende må jeg besøge snart. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Jernet skrev, den 27.3.2023 at 19:20:

Lyder godt. 

Hende må jeg besøge snart. 

Kom du afsted? Måske du vil dele oplevelsen 

Skrevet
Betteski skrev, for 3 timer siden:

Kom du afsted? Måske du vil dele oplevelsen 

Nej ikke endnu, men er da på min liste. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.