Hop til indhold

I AALBORG C NU GOD DEAL

Featured Replies

Skrevet

Jeg har næsten ikke ord for min oplevelse i dag  - jeg fandt denne annonce, en rigtig sprød pige - hurtig kontakt en god aftale, lige midt i Aalborg c 

da jeg ankom i den lille gade, så jeg en brun varebil - der sad en lidt slidt ældre udenlandsk dame i, og en  snusket mand - jeg gik forbi, og kom igen 5 minutter senere - bilen holdt der endnu,  de 2 personer var væk - jeg skrev på nummeret igen - og pigen skrev der er fri bane, ind i baggården og ind…

Gud osv…… hvem stod der, den ældre dame fra bilen, med strut mave, håret sat op, hun lignede noget katten havde slæbt med hjem - og smilte, selvom der intet var at smile af - med det ansigtsudtryk jeg stod med, normalt går jeg ikke helt vildt op i, om billederne er ægte, hvis de ligner pigen kan jeg godt overleve det… Men her passer intet med billederne.

jeg sagde - det er ikke dig som der er på billederne i annoncen, det påstod hun det var, da jeg viste hende annoncen, kiggede hun ned i gulvet, og gik hen og åbnede døren - hun havde indset - kampen var tabt,,

syntes du billederne er tiltalende, så hold dig væk… 

3 min efter jeg var gået kom hun ud, med en fyr der gav hende en skideballe - de kørte væk i den brune varebil - hold op han kommer til at køre forgæves med hende mange gange, her i weekenden 

nu kigger jeg annoncer igen 

https://annoncelight.dk/showad/358712

Skrevet

Jeg kan godt forstå , at du blev skuffet , hvis du havde set frem til at møde hende på billederne ..

Godt , at du gik igen :mellow:

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

Jeg kan godt forstå , at du blev skuffet , hvis du havde set frem til at møde hende på billederne ..

Godt , at du gik igen :mellow:

Jeg må sige der er langt mellem pigerne - der har sådanne billeder og hvordan de ser ud irl - men hende her var sgu for langt ude…

det kunne være sjovt, hvis vi alle bookede hende, da hun åbenbart ikke bor på stedet, så han den alfons, skal køre frem og tilbage med hende hele weekenden 

Skrevet
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har næsten ikke ord for min oplevelse i dag  - jeg fandt denne annonce, en rigtig sprød pige - hurtig kontakt en god aftale, lige midt i Aalborg c 

da jeg ankom i den lille gade, så jeg en brun varebil - der sad en lidt slidt ældre udenlandsk dame i, og en  snusket mand - jeg gik forbi, og kom igen 5 minutter senere - bilen holdt der endnu,  de 2 personer var væk - jeg skrev på nummeret igen - og pigen skrev der er fri bane, ind i baggården og ind…

Gud osv…… hvem stod der, den ældre dame fra bilen, med strut mave, håret sat op, hun lignede noget katten havde slæbt med hjem - og smilte, selvom der intet var at smile af - med det ansigtsudtryk jeg stod med, normalt går jeg ikke helt vildt op i, om billederne er ægte, hvis de ligner pigen kan jeg godt overleve det… Men her passer intet med billederne.

jeg sagde - det er ikke dig som der er på billederne i annoncen, det påstod hun det var, da jeg viste hende annoncen, kiggede hun ned i gulvet, og gik hen og åbnede døren - hun havde indset - kampen var tabt,,

syntes du billederne er tiltalende, så hold dig væk… 

3 min efter jeg var gået kom hun ud, med en fyr der gav hende en skideballe - de kørte væk i den brune varebil - hold op han kommer til at køre forgæves med hende mange gange, her i weekenden 

nu kigger jeg annoncer igen 

https://annoncelight.dk/showad/358712

Du burde faktisk have afkrævet hende dine kørselsudgifter for denne vildledning

Skrevet
  • Author
Le fiss'carl skrev, for 56 minutter siden:

Du burde faktisk have afkrævet hende dine kørselsudgifter for denne vildledning

Haha - du har læst et af mine andre indlæg, nu bor jeg under 500 meter fra stedet, sååå da jeg var på gåben valgte jeg at gå til bageren i stedet….. god weekend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.