Hop til indhold

Karina, Kolding. Wauw

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i dag en helt fantastisk pige, Karina i Kolding. En ren 10’er i min verden.

https://annoncelight.dk/showad/366606

Uden sammenligning den bedste GFE-oplevelse og indlevelse fra hendes side.:x

Alder, billeder og alt passer.

Hun tager den med ro og japper intet hurtigt igennem. Super nem at snakke med, fra booking der gik nemt i kommunikationen til det faktiske møde. Få minutter inde og man føler sig bare hjemme i hendes selskab.

Og hold op hvor hun kan sit kram på lagnerne.

•Eneste minus ved annoncen er at hun er meget flottere i virkeligheden.
•Eneste minus ved mødet var at jeg lærte hun rejser allerede på søndag, hvilket betyder jeg desværre ikke kan nå at se hende igen.

Men kæmpe anbefaling hermed givet til de der kan nå at støtte hende. Hun er virkelig værd at passe på - Det ku jo være vi var heldige at hun kom tilbage igen :)

Ps. Kan godt selv se den er overvejende positiv til et niveau der kan virke for godt til at være sandt - men det er nu min oplevelse.

For realismens skyld kan af ‘negativer’ nævnes at fliserne endnu ikke er lagt ude foran, hvilket kræver en ekstra trappevask for alt det stabilgrus der trækkes med ind. Men det er også det minus jeg kan komme på B)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt hende, dejligt selskab, sød og fræk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.