Hop til indhold

Thaimassage på Holbergsgade i Aalborg, hvor henne nu?

Featured Replies

Skrevet

For nogle uger siden var jeg inde og få en fantastisk pirrende thaimassage på Holbergsgade i Aalborg, men har siden da ikke set annonce for dem.

Er der nogle i Aalborg, der ved om de har lukket siden da eller flyttet et andet sted hen? Det ville være fantastisk at kunne gentage denne faktiske oplevelse. 

Skrevet

Der ligger to i Holbergsgade. Enjoy og det sted lidt længere ned mod netto af som flere er svært begejstrede for.

Skrevet

Rigtigt nok ... Har ikke haft heldet med at få besøgt det andet sted i nu .

Skrevet

Kan der tilkøbes happy ending mon ?

Skrevet

Begge steder kan der ja :)

Skrevet
Opleveren21 skrev, den 24.3.2023 at 10:01:

For nogle uger siden var jeg inde og få en fantastisk pirrende thaimassage på Holbergsgade i Aalborg, men har siden da ikke set annonce for dem.

Er der nogle i Aalborg, der ved om de har lukket siden da eller flyttet et andet sted hen? Det ville være fantastisk at kunne gentage denne faktiske oplevelse. 

Det er Jasmin: 

Opleveren21 skrev, den 24.3.2023 at 10:01:

Det er Jasmin. Jeg får ikke lov at indsætte linket? Måske en broder kan være behjælpelig. Hun kan fanges på 42201492.

Det nr. blev tidligere brugt af ThaiMeUp i Willemoesgade ved Haraldslund. Klinikken er sikkert bare flyttet? Dengang var standarden også høj!

Der er også en anden pige i Holbergsgade, og hun har sikkert også en annonce  (uden adresse).

Jeg var i Holberggsgade i mandags og har beskrevet min super oplevelse med Jasmin andetsteds i dette forum.

Bare til info, så får Enjoy massage ringe anmeldelser herinde ...

Skrevet

Samme telefonnummer men to forskellige piger så vidt jeg lige kan se, ihvertfald to forskellige annoncer, som begge kalder sig Jasmin. Forvirrende

Skrevet
Pølsemanden skrev, for 6 timer siden:

Jeg har lige rettet lidt i dette indlæg, da jeg fik lov til at gemne linket til Jasmin: 

https://annoncelight.dk/showad/357981

Nummeret blev tidligere brugt af ThaiMeUp i Willemoesgade ved Haraldslund. Klinikken er sikkert bare flyttet? Dengang var standarden også høj!

Der er også en anden pige i Holbergsgade, og hun har sikkert også en annonce  (uden adresse).

Jeg var i Holberggsgade i mandag dn 20/3 og har beskrevet min super oplevelse med Jasmin andetsteds i dette forum. 

Bare til info, så får Enjoy massage ringe anmeldelser herinde ...

• 1 month later...
Skrevet

Jasmin kan jeg klart anbefale. Flot pige med store patter, som føles ægte. Hun tilbyder fuld pakke

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.