Hop til indhold
Tengo

Ubon thaimassage - ØSTER SVENSTRUP, Brovst

Recommended Posts

Er der nogen af Jer som ved hvor disse Thaipiger har gemt sig?

 

Jeg har besøgt dem flere gange på deres gamle sted på Møllebakken 27, men der står lukket på døren, og deres telefonsvarer siger nu Møllebakken 22 (så vidt jeg kan høre), men det er et forladt hus med et "Til salg" skilt.  

 

De giver er rigtig god B2B og god sex til en rimelig pris i denne nordvestlige udkant.

 

Her er deres annonce fra EB i dag: 

 

BROVST/ ØSTER SVENSTRUP.
Ubon thaimassage. Body to body. Døgnåbent. Møllebakken.

  •   Tlf. 5023 5140

     

    (Nordjylland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem flere gange indenfor den sidste måned. Massagen kunne være bedre men sex var helt i top. Dejlig superfransk. Elsker at slikke hvilket de godt kan lide.

Sted 8

massage 6

Pigen 10

sex 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ca 1½ år siden holdt jeg ind for at sondere stedet. Stedet så faldefærdigt ud og rodet/snavset. Det var en ældre og tilsyneladende MEGET brugt thai, der lukkede op. Selv om hun forsøgte med grundig salgsarbejde, valgte jeg at køre igen.

Det lyder som om, der er/har været mere tiltalende piger på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været fast kunde der i over 2 år, jeg finder så ud af at de 2 faste der er der Em og Majla, er henholdsvis 48 og 46 år gamle og ikke 29 og 30, som bliver sagt på telefonen. Jeg har så haft Em mest, hun har fået fjernet underlivet og har fået lavet brysterne selvom hun benægter det. Det er god sex og god tid. Jeg får med uden gummi i alle huller, jeg ved ikke om det er tilfældet hos andre. Den viden jeg fik, er fra en afløser, Joy som er 51 år, idet vi mødtes privat og skulle til at være kærester. Men ok sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde 2 kunde besøg i jammerbugt igår. I den forbindelse lagde jeg mærke til da jeg kørte forbi, at skiltet i gavlen af huset var slukket. "Det så lukket ud" 

Kommer ikke lige på de kanter hver dag, men har dog besøgt stedet nogen gange. Se evt. min beskrivelse af stedet. 

Men er da nysgerrig om de har lukket eller flyttet adresse....

 

Nogen der ved mere?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet et par gange for nylig og jeg så deres annonce i EB i denne uge, så tror stadig de har åbent. De havde nok bare kunder da du kom forbi. I øvrigt rigtig god service til rimelige priser og så får man megafransk, selvom man kun bestiller fransk... :shock: :shock: :eek: :eek: :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været fast kunde der i over 2 år, jeg finder så ud af at de 2 faste der er der Em og Majla, er henholdsvis 48 og 46 år gamle og ikke 29 og 30, som bliver sagt på telefonen. Jeg har så haft Em mest, hun har fået fjernet underlivet og har fået lavet brysterne selvom hun benægter det. Det er god sex og god tid. Jeg får med uden gummi i alle huller, jeg ved ikke om det er tilfældet hos andre. Den viden jeg fik, er fra en afløser, Joy som er 51 år, idet vi mødtes privat og skulle til at være kærester. Men ok sted.

Jeg har også haft Joy på Møllebakken. En lille thai med dejlig lille glat mis, men som man siger "den vokser med opgaven"

Du skriver herover:

"Joy som er 51 år, idet vi mødtes privat og skulle til at være kærester."

Godt gået at score Joy. Er i blevet rigtige kærrester ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er Majla fra Ubon massage ? Har ikke set hende meget længe ... Jeg savner hende. Er der nogen herinde der ved hvor hun er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...