Hop til indhold

Formiddagsvagt vs. Aftenvagt.

Featured Replies

Skrevet

På de fleste lysthuse er vagtplanen delt op mellem kl.

10-16

16-22

22-05* (* nat varierer)

Ser man på lysthusene i det  (Stor)københavn'ske er der ikke meget variation i vagtplanen uge efter uge.

http://sexyclub.dk/vagtplan.php

Hos Sexyclub kører de efter et fastlagt skema.

Det samme gør Seductiongirls

http://seductiongirls.dk/vagtplan/

og hos Pussygaloes

https://70210026.dk/vagplan

Er det svært for "nye piger i branchen" at komme ind i vagtplanen de pågældende steder, hvis hver etableret pige følger deres vagtplansordning ?

Tænker på en bestemt populær  pige som efter 1 måned med kun 1 fast vagt, pludselig forsvandt og har været væk lige siden, hvorefter mere etablerede  piger har overtaget hendes vagt.

Byder pigerne selv ind hvornår de kan og så har de mere etablerede piger "faste" vagtdage ?

(Tænke-Tænke) .....Det kan måske også bare være mig som savner lidt mere variation og nye profiler mange steder, således at alle piger tilknyttet skulle have X(X) antal vagter om måneden for at være tilknyttet?

Ja, der er jo ikke 2012-2016 længere (Desværre. *SUK!*) og jeg må følge med tiden...(*Endnu dybere SUK!*)

Selvom jeg ringer til stedet, kan de ikke udtale sig om enkelte piger men blot henvise til vagtplanen..

Måske rystes der lidt rundt når det bliver sommer ?

Skrevet
  • Author
VikingThor skrev, for 5 timer siden:

Hvilket af dine spørgsmål er dit spørgsmål?

:)

Det er ofte de samme piger ( "ældre" piger i branchen) som har aftenvagter på bestemte tidspunkter. Særligt om, ja,  aftenen/efter arbejdstid.

Hvorfor får "de nystartede piger" ikke disse vagter ?

Lidt mere rotation på vagtplanerne ønskes herfra, så nystartede piger ikke bliver henvist til vagter, hvor der ikke er så mange besøgende..

Vel 7 piger bare hos Sexyclub (SC) har jo aldrig aftenvagter og flere af de 21-23 årige hos Pussygalores (PG) er stoppet i branchen. Er det fordi der ikke var plads i aftenvagten, som er domineret af lidt ældre piger..

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author

Nå, savner måske bare mange af de unge, smukke 19-24 årige danske studiner som var i branchen for 10 år siden og som tog vagter på alle tidspunkter for at booste deres konto.

Men tiden, her  i 2023, er måske anderledes..

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 33 minutter siden:

Nå, savner måske bare mange af de unge, smukke 19-24 årige danske studiner som var i branchen for 10 år siden og som tog vagter på alle tidspunkter for at booste deres konto.

Men tiden, her  i 2023, er måske anderledes..

Du bliver ved og ved med unge piger. Forstå nu at tiden er en HELT anden nu, en for 10-15 -20 år siden .

De unge piger i dag er meget mere selv bevidste hvad de vil og ikke vil og heldigvis for det ! 

De piger du efterspørger er på sugardaters anno 2023, men ud fra min egen lange erfaring, er en del meget psykiske sårbare/ustabile.

Hvad med kvinder på din egen alder, det har du måske ikke selvtillid nok til dem, altså ligeværdige og mere selvsikre kvinder ? 

Skrevet
  • Author
2300Amar skrev, for 2 minutter siden:

Du bliver ved og ved med unge piger. Forstå nu at tiden er en HELT anden nu, en for 10-15 -20 år siden .

De unge piger i dag er meget mere selv bevidste hvad de vil og ikke vil og heldigvis for det ! 

De piger du efterspørger er på sugardaters anno 2023, men ud fra min egen lange erfaring, er en del meget psykiske sårbare/ustabile.

Hvad med kvinder på din egen alder, det har du måske ikke selvtillid nok til dem, altså ligeværdige og mere selvsikre kvinder ? 

Altså jeg ønsker bare "blidt og behageligt" og de piger som jeg besøgte for lang tid siden, kunne godt fortælle sig i en selvsikker tone hvot de ville have min tunge..

Så du siger at yngre piger ikke er selvsikre og at mand som mand kun skal besøge ligeværdige og selvsikre kvinder ?

Sugardaters er ikke lige mig. Der føler jeg mig på usikker grund. For hvem møder mand, og er der skjulte hensigter ?

Skrevet

Jeg kan kun svare for mig selv - Jeg starter i april på PG og har fast dobbeltvagt hver anden søndag. Det passer godt ind i mine øvrige planer, så det har jeg tilrettelagt sammen med ‘chefen’ 

Men jeg tænker det er meget naturligt, at dem der har været længe, har fået kørt en rutine op. Mange piger incl mig selv rejser jo rundt og nogle har 5-7 steder at holde styr på.  

Skrevet
ppd skrev, for 3 timer siden:

Altså jeg ønsker bare "blidt og behageligt" og de piger som jeg besøgte for lang tid siden, kunne godt fortælle sig i en selvsikker tone hvot de ville have min tunge..

Så du siger at yngre piger ikke er selvsikre og at mand som mand kun skal besøge ligeværdige og selvsikre kvinder ?

Sugardaters er ikke lige mig. Der føler jeg mig på usikker grund. For hvem møder mand, og er der skjulte hensigter ?

Jeg ved ikke hvem du er eller hvad der foregår inde i dit hoved, man har en fornemmelse af du tænker mig, mig mine behov .

Nej en ung usikker pige på 19 år har ikke samme livserfaring som modne kvinder og er derfor mere usikre på egne grænser osv og derfor naturligt svære ved at sætte grænser for sig selv . 

Vi er så langt fra hinanden at jeg ikke gider bruge mere tid på dig .

Skrevet

En tanke från min sida, som måste boka in mina resor i god tid och där Lördag/Söndag slet ikke passar, skulle det vara mycket uppskattat med större variation på vagterne.

Dock förstår jag såklart att det säkert är nemmest för pigerne hvis de kan ha de samma vagter varje/varannan vecka.

Jag får helt enkelt försöka anpassa mig bäst jag kan för att träffa de piger jag önskar träffa :)

För övrigt försöker jag göra vad jag kan för att stötta de fina klinikerna ni har i byen. Jeg fick min första upplevelse i denna värld hos seduction girls, och kommer för alltid att minnas det som en fantastisk upplevelse <3

Skrevet

Måske skulle PPD bare indse at det ikke er længere er 2012.

Udbuddet af lækre danske kvinder er faldet betragteligt, antallet af lysthuse er styrtdykket.

Det kan man jo ikke rigti gøre noget ved.

Og alle mulige spekulatione om de få bordellers personalepolitik er jo spildt tid.

Lev med det.

Jeg bor i trekantområdet hvor udbuddet er helt håbløst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.