Hop til indhold

Bedste pirring og håndjob Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaring med en sød nærværende thai kvinde - der giver en pirrende massage, hvor hun gør noget ud af de erogene zoner og tilbyder et dejligt langsomt og pirrende håndjob som afslutning? Jeg orker ikke fornemmelsen af at hun bare vil have det overstået. Håber i kan hjælpe…

Skrevet
Logi skrev, for 4 timer siden:

Jeg har læst mig til at https://www.suksabay.dk/ tidligere lavede pirring, ud over god massage.

er der nogle der kan bekræfte dette?

Hvis det er overskriften "  Pirring med håndjob du hentyder til "    Så kan det ikke bekræftes , men Rigtig  god sensuel massage ,

er nok mere det rette ord  ,for Suksabay Thai massage .  Så hvis du/ I med pirring mener sensuel   , så korrekt , men det med håndjob,,

tror jeg nok  du bliver nød til at klare selv ved hjemkomst. God dag til dig 

Skrevet
gågladibad skrev, for 13 timer siden:

God jagt

glæder mig til at høre hvem der yder det du søger

Jeg stiller mig i køen, for det TS efterlyser lader til at være en mangelvare. Enten pirrer de så man er ved at eksplodere, men vil ikke gøre det færdigt - eller nul pirring under massagen, men tilbyder gerne afslutning. For mig er afslutningen bare ikke så interessant når den opbyggende pirring mangler.

Hvis du finder et godt grønt sted hvor du bliver stamkunde, kan det nogle gange udvikle sig hen ad vejen. Det kan være rigtigt frækt, men det hører nok til sjældenhederne det sker. Jeg har selv været heldig at opleve det to gange, men jeg har også besøgt rigtigt mange steder.

Skrevet
tronheim skrev, for 20 timer siden:

Hvis det er overskriften "  Pirring med håndjob du hentyder til "    Så kan det ikke bekræftes , men Rigtig  god sensuel massage ,

er nok mere det rette ord  ,for Suksabay Thai massage .  Så hvis du/ I med pirring mener sensuel   , så korrekt , men det med håndjob,,

tror jeg nok  du bliver nød til at klare selv ved hjemkomst. God dag til dig 

Jeg har set mig lidt varm på dette sted, er det alle der laver det sensuelle?

må man selv røre? 

Skrevet

- hvis der er for meget pirring så kommer jeg for hurtigt

Skrevet
Logi skrev, for 22 timer siden:

Jeg har set mig lidt varm på dette sted, er det alle der laver det sensuelle?

må man selv røre? 

Tror det er bedst for dig at søge andre græsmarker , er bange for dette sted vil skuffe dig . Ellers hop ud i det ,og du vil  finde ud af ,om det er noget for dig .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.