Hop til indhold
Benji

Yenifer hot latina in Amager

Recommended Posts

Har lige besøgt Yenifer på Amager fra EG

Hun tilbyder ½ times cocktail med fransk, dansk, græsk og deepthroat til 800 kr. Jeg ringede og spurgte, om det var muligt at få samme tilbud i 15 min for 500 kr., da jeg ikke var i humør til en længere omgang, og det var det.

Jeg troppede op ved hende, og hun åbnede selv. Ved sgu ikke helt, om det er hende på billederne - det bli'r et "måske herfra" - men patterne var kuglerunde og helt klart silikone.

Hun spurgte så, hvad jeg ville have, selvom vi lige havde talt i tlf, og jeg mindede hende om aftalen på 15 min for 500, inkl. græsk. Det kunne så pludselig ikke lade sig gøre - minimumprisen for græsk var altid 800. Jeg havde kun 500 på mig, så jeg kunne vælge mellem at få cocktailen uden græsk eller smutte igen - jeg valgte den sidste mulighed. Gider ikke længere fake profiler og piger, der laver om på aftalen, når man er troppet op. I stedet ringede jeg til en amatørpige, jeg kender, som også bor i området, som var klar på en gang anal til 500, når nu det var mig :-P

Hun fik så røven på komedie...en eller anden skulle jo straffes analt... :mrgreen:

Redigeret af Benji

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes, det er hende på linket. Kunne af en eller anden grund ikke indsætte link i min anmeldelse.

Hendes engelsk er helt fint, og hun er vel lige omkring de 25, vil jeg tro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Man burde sende hende en sms om at denne her hændelse nu var publiceret på internettet til skræk og advarsel! Så kan hun lære det kan hun! Har selv haft en lignende oplevelse men betalte så 100 kr. ekstra. Men bedst at skride som du gjorde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre, stivert ;o)

Fandt hende i et chatrum for nogle år siden, og hun ser kun mig og en anden nu, efter hun er blevet færdig med studierne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde faktisk fornøjelsen af at besøge "Sexylove 81940031" - som profilen hedder nu - her til aften. Jeg havde besluttet mig for et økonomisk visit og medbragte 600 dask til en halv times blandet leg som det tilbud der reklameres med i annoncen.

Pigen der åbnede svarede ikke helt til billederne, hendes udseende levede dog fuldt op til forventningerne. Hun er ca 28, 173 høj og har samme kropsbygning som foto, har en fræk mavetatoo med piercing, er trænet og ganske spændstig og lidt mørkere i løden end billederne. Hun virker ret erfaren i faget og kalder sig Tiana, kommer fra Venezuela, bærer tydelige indianske aner og taler et hæderligt engelsk. Bryster som foto, med siliconeindlæg. Hendes ansigt er ganske smukt med mørke øjne og en piv-fræk mund, så min humør-aktie steg i takt med at vi trak ind i legeværelset og klædte os af.

Hun har ikke berøringsangst og jeg krammede barm og balder mens hendes hænder søgte min allerede ret begejstrede diller, hvilket hun sandelig havde fuldstændig styr på..lækker fornemmelse! Så stor var min skuffelse da hun diskret fiskede et kondom frem og smuttede det på, jeg skulle åbenbart snydes for den superfranske oplevelse. Det gjorde faktisk ikke så meget med kondomet, hun sutter mindst lige så godt som hun kan bruge sine hænder...langsomt og dybt med det helt rigtige sensuelle sug når hun glider tilbage, så jeg lagde mig bare tilbage i sengen og nød behandlingen mens hun stadig sørgede for at holde en rigtig god kropskontakt. Jeg var hurtigt på nippet til at komme og puffede hende forsigtigt ned på ryggen for lige at få en pause, jeg ville også gerne nå lige at smage på hendes hårløse mis, der stort set er uden synlige skamlæber. Hun havde dog "skægstubbe" (hvor irriterende!), men duftede ren, helt rigtig og smagte fantastisk frækt! Hun skal slikkes blidt og følsomt, det virkede i hvert fald efter hensigten..hun betragtede intenst min behandling, småstønnede og begyndte at dirre, og blev hurtigt plaskvåd (et stort plus!). Hun trak mig op inden hun blev alt for glad (kom sikkert i tanker om tiden), jeg havde stort set bevaret min flotte rejsning og trængte op i hende i den gode gamle missionærstilling. Som alle fyre ved er det ikke to kvinder der føles ens...hun føles godt, det er sikkert og vist :-P helt lige og tilpas stram til at jeg stort set ikke kunne mærke kondomet. Jeg skiftede ikke stilling og kom i een af de kraftigeste orgasmer jeg længe har fået....FEDEST!

Så alt l alt en rigtig dejlig oplevelse, selv om hun tydeligt hele tiden havde i baghovedet at jeg ikke havde haft den store tegnedreng med i aften..fair nok  :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har Talia (ikke Tiana, sorry) - eller rettere hendes udlejer, hun taler ikke dansk - opdateret profilen med navn og ægte, vellignende billeder...og herved gjort det meste af min detaljerede anmeldelse overflødig  :shock:

Jeg burde nok også give hende stjerner for mit besøg............8 ud af 10 (ret laber, ikke berøringsangst, indlevende, formidabelt blowjob, veloplagt, ren og appetitlig) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...