Kongen8700 40 Skrevet 22. Marts, 2023 Var på besøg hos Anna i Horsens her til aften Hold nu op en skøn pige fra Bulgarien . Dejlig personlighed og der må pilles og rages som man lyster ikke ofte det sker nu om dage . Sjælden perfekt oplevelse med købesex mere af det tak i stedet for alle de robotter https://annoncelight.dk/showad/353628 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 215 Skrevet 27. Marts, 2023 forsøgte og lave en aftale med hende i dag hun er i Hobro jf. teksten, først var svaret der går en time ingen adresse fair nok skrev lidt før hvad adressen var og så manglede hun lige 20 min, helt fint nu 1 time senere intet hørt så betragter hende som en fuser man ikke kan stole på måske man kan være heldig men det er ikke værd og satse på så skal man da have flere backup planer men det plejer jeg ikke operere med så heller springe helt over 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 215 Skrevet 2. April, 2023 det skal nok lige siges hun skrev klar efter yderligere 20-30 min efter jeg havde skrevet ovenstående men der var interessen smuttet så har du oceaner af tålmodighed kan det da godt ske hun er værd og vente på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg