Hop til indhold
Ginne

Ticha i Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348365

Trillede lige til Vejle for at se om hendes anmeldelser beholdt vand. 

Synes de var lidt blandede.

Nå men fik bestilt en time og blev modtaget med et stort smil. 

Hun er skide sød, humoristisk og bedre til engelsk end de fleste.

Fik afregnet og så, skal vi i starte med massage. Kikkede lidt skævt til hende og fik et overasket smil tilbage. 

Jo jeg skulle lige løsnes op inden vi skulle videre. Hendes massage er hård som jeg nyder det. Og så vend dig om. Hun mente så jeg skulle ha et blowjob. Men næh nej efter at have kysset hendes ualmindelig lækre bryster dykkede jeg ned for nu skulle hun slikkes. Der gik ikke lang tid så spændte hun op i en bue og kom. Tjekker altid om det var fake ved at køre en finger hen over kroppen. Hun trak sig for huden er efter at have fået orgasme ualmindelig følsom. Så den var ægte nok. 

Så et kort blow men dejligt. Lidt samleje inden hun pirrede den til jeg kom. Blødt og lækkert som jeg elsker det. Havde ikke fortalt hende det.men hun fangede hurtigt at jeg er til den bløde side 

Kommer jeg igen. Helt sikkert. Håber på en gentagelse som i dag. Nød det virkeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...