Hop til indhold

Problemer med xvideos på android?

Featured Replies

Skrevet

Hej forum. 

Jeg kan ikke få xvideos til at køre på android længere. Xnxx fungere fint, og er et udmærket alternativ, der er dog visse ting jeg bedre kan lide ved xvideos, så derfor vil jeg høre om der er nogen der har en løsning på det? 

Skrevet

Fungerer fint her på en android, så tænker ikke at det er en android specifik problemstilling...? Benytter Firefox som mobilbrowser. 

Skrevet

Hvad sker der da når du prøver og åbne siden? for du nogle fejlmeldninger?

Skrevet
  • Author
xo-nix skrev, for 23 minutter siden:

Fungerer fint her på en android, så tænker ikke at det er en android specifik problemstilling...? Benytter Firefox som mobilbrowser. 

Tak for dit hurtige og brugbare svar:). Virker perfekt i firefox, men ikke i chrome, som jeg hidtil har brugt. 

Skrevet
  • Author
max_xnxx2020 skrev, for 22 minutter siden:

Hvad sker der da når du prøver og åbne siden? for du nogle fejlmeldninger?

Nej ikke andet end siden fryser. 

Skrevet
Jernet skrev, for 1 minut siden:

Nej ikke andet end siden fryser. 

Ja okay lyder meget mærkeligt, har jeg aldrig oplevet før, mit virker os fint på min android

Skrevet

Jeg tror, at det kun er dig. Der er nogen, der siger, at man bliver blind af at onanere for meget. Måske er det bare det?

Skrevet
  • Author
max_xnxx2020 skrev, for 11 minutter siden:

Ja okay lyder meget mærkeligt, har jeg aldrig oplevet før, mit virker os fint på min android

Det gjorde det også her indtil for et par måneder siden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.