Hop til indhold
NyHer69

GulogGratis lukker for erotik - Hvad nu?

Recommended Posts

Hey hey derude

Som nogen af jer nok har set, så har GulOgGratis lukket for deres erotik sektion.

Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer kloge mennesker, der kender et eller flere gode alternativer (altså et slags DBA med erotik sektion)?

Mange tak på forhånd :))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke et meget lille tab? Jeg har kigget derind et par gange og ikke fundet ret mange annoncer, og slet ikke nogen interessante. Men jeg synes, at det ville være fint med et (gratis) alternativ til SD, hvor jeg ikke har meget lyst til at oprette mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Anede ikke Gul & Gratis havde en erotisk sektion så Jeg kiggede den lige igennem. Jeg tror ikke, at der sker det helt store ved, at de lukker den for der er ikke ret meget på den, når det kommer til stykket....

Blueberry skrev, for 52 minutter siden:

Men jeg synes, at det ville være fint med et (gratis) alternativ til SD, hvor jeg ikke har meget lyst til at oprette mig.

Du sætter bare i gang.... du hyrer bare en kompetent programmør, der kan lave hjemmesiden til dig og så betaler du bare lige hvad det koster at have den kørende så den kan være gratis for alle andre... Hvis du ikke vil bruge din tid og dine penge på at gøre noget gratis for andre, hvorfor skulle andre så gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NyHer69 skrev, 1 time siden:

Hey hey derude

Som nogen af jer nok har set, så har GulOgGratis lukket for deres erotik sektion.

Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer kloge mennesker, der kender et eller flere gode alternativer (altså et slags DBA med erotik sektion)?

Mange tak på forhånd :))

Annoncelight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...