NyHer69 0 Skrevet 22. Marts, 2023 Hey hey derude Som nogen af jer nok har set, så har GulOgGratis lukket for deres erotik sektion. Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer kloge mennesker, der kender et eller flere gode alternativer (altså et slags DBA med erotik sektion)? Mange tak på forhånd :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 22. Marts, 2023 Er det ikke et meget lille tab? Jeg har kigget derind et par gange og ikke fundet ret mange annoncer, og slet ikke nogen interessante. Men jeg synes, at det ville være fint med et (gratis) alternativ til SD, hvor jeg ikke har meget lyst til at oprette mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 22. Marts, 2023 Anede ikke Gul & Gratis havde en erotisk sektion så Jeg kiggede den lige igennem. Jeg tror ikke, at der sker det helt store ved, at de lukker den for der er ikke ret meget på den, når det kommer til stykket.... Blueberry skrev, for 52 minutter siden: Men jeg synes, at det ville være fint med et (gratis) alternativ til SD, hvor jeg ikke har meget lyst til at oprette mig. Du sætter bare i gang.... du hyrer bare en kompetent programmør, der kan lave hjemmesiden til dig og så betaler du bare lige hvad det koster at have den kørende så den kan være gratis for alle andre... Hvis du ikke vil bruge din tid og dine penge på at gøre noget gratis for andre, hvorfor skulle andre så gøre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 22. Marts, 2023 NyHer69 skrev, 1 time siden: Hey hey derude Som nogen af jer nok har set, så har GulOgGratis lukket for deres erotik sektion. Derfor ville jeg høre om der er nogen af jer kloge mennesker, der kender et eller flere gode alternativer (altså et slags DBA med erotik sektion)? Mange tak på forhånd :)) Annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg