Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop haft mit andet besøg hos dejlige @Miley4pleasure. Hun er simpelthen noget af det skønneste! Utrolig lattermild og vanvittig nem at snakke med - det føles som om, vi er to venner, for vi har en helt fantastisk god kemi og det er som om, jeg har kendt hende i årevis.
Endnu engang fik vi revet hinanden rundt i skøn og intens sex med hende som den mest dominerende (dog uden pisk, pigsko og tæv :lol:). Miley er simpelthen helt fantastisk og FANDENS lækker og fræk! Jeg glæder mig allerede til besøg nr. 3 :wub:

https://annoncelight.dk/profile/Miley4pleasure

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Amagerdreng83 skrev, for 5 timer siden:

Har netop haft mit andet besøg hos dejlige @Miley4pleasure. Hun er simpelthen noget af det skønneste! Utrolig lattermild og vanvittig nem at snakke med - det føles som om, vi er to venner, for vi har en helt fantastisk god kemi og det er som om, jeg har kendt hende i årevis.
Endnu engang fik vi revet hinanden rundt i skøn og intens sex med hende som den mest dominerende (dog uden pisk, pigsko og tæv :lol:). Miley er simpelthen helt fantastisk og FANDENS lækker og fræk! Jeg glæder mig allerede til besøg nr. 3 :wub:

https://annoncelight.dk/profile/Miley4pleasure

Har skrevet en besked på min skønne sjæl :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Miley4pleasure skrev, 1 time siden:

Har skrevet en besked på min skønne sjæl :wub:

På mail - skulle der stå :P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 1 time siden:

På mail - skulle der stå :P<3

Well, det kunne da godt være, at du havde fået en besked dybt inde i sjælen :D Jeg tjekker den med det samme <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...