Hop til indhold
Guest gameguy

Rulning på Forretningsrejse i Istanbul

Recommended Posts

Guest gameguy

Efter jeg er blevet opfordret andetsteds til at berette om denne hændelse, må jeg så hellere gribe tastaturet og komme igang.

 

Vi skal faktisk ca. 8 år tilbage i tiden, hvor jeg skulle på en forretningsrejse til Istanbul.

 

Her havde jeg booket et rimeligt ok hotel og det var i øvrigt under Ramadahnen hvor jeg brugte ca. 3 dage i denne skønne metropol.

 

Om aftenen slendrede jeg lidt rundt i gaderne og efterhånden godt liderlig rygende på min Marlboro Light cigaret iført jakkesæt og sorte sko. En mand tilstøder og spørger efter ild til sin cigaret. No problem og vi falder lidt i snak. Snart drejer samtalen ind på damer og steder hvor man eventuelt kunne gå hen for at finde dem.

 

Min nye ven kan så fortælle at han kender det helt rigtige sted en mondæn klub med masser af sexy damer. Den er jeg med på og prejer en taxi sammen med ham hen til klubben.

 

Vi går indenfor. Der er pænt med masser af borde og et hav af frække damer. Jeg sætter mig ned ved siden af en laber blondine i en gruppe med omkring 5-6 damer. Min ven sidder ved siden af.

 

Inden jeg når at sige noget bliver der båret vel 6 flasker champagne ind som alle bliver åbnet. Jeg siger straks fra og kan forsikre at jeg absolut ikke har bedt om det, men for af vide, at hver flaske koster 50 USD. At betale USD 300 ved kasse 1. Jeg er totalt lammet og nægter fuldkommen at betale for noget som jeg ikke har bestilt.

 

Så sker der følgende:

 

To gorilla typer kommer hen til mig og beder mig om at følge med ud i baglokalet. Min ven skal også følge med og han ser vitterligt ud til at være ved at dø af skræk. Jeg ved den dag i dag ikke med sikkerhed om han var indblandet men min logik siger mig at han naturligvis bruger cigaret trikket til at lokke mænd hen til klubben for at blive plukket. Han var dog en fabelagtig skuespiller for han lignede en som stod foran skafottet ude i det baglokale - derfor min tvivl.

 

Jeg sider nu ved et stort ovalt bord. Der er vel omkring 8 mand i rummet ud over mig og min "ven". For bordenden sider en glat sorthåret Corleone type i en blå silkehabit. Det hele virker totalt surreelt og jeg er dog ikke for alvor bange endnu fordi jeg er overbevist over min uskyld.

 

You owe me 300 USD siger han. What are you talking about replicerer jeg. I have never ordered any champaign. Please pay the money siger Corleone. I dont have any money with me here siger jeg. Jeg ved ikke om jeg er heldig eller ej, men jeg har valgt ikke at medbringe særligt mange penge - tror kun omkring 10 USD eller lignende. Jeg har dog mit visakort i min pung som dog er gemt i en slags hemmeligt rum, som er meget vanskeligt at finde. De 10 USD har jeg i lommen. Er altid meget forsigtig når jeg opererer på ukendt teritorium!

 

Bring me your wallet siger han - you must have credit card to pay with. No I dont have credit card.

 

Jeg er nu hårdt presset - min ven sider og er nærmest ved at pisse i bukserne af skræk. Nu bliver jeg sku lidt nervøs - Corleone er meget skræmmende fordi han hverken råber eller skriger. Han er helt rolig nærmest som en krokodille der ligger på breden og blot venter på sit bytte. Jeg afleverer pungen og til mit store held finder Corleone ikke mit visakort.

 

Han stirer på mig i måske 15 sekunder - det føles som minutter - og jeg får isninger i nakken. Jeg tænker, at det nok er på tide at skifte strategi og søge at lave en deal på beløbet. Jeg har masser af kontanter på mit hotelværelse - gode gamle USD som nu skal rede min røv - mine fisse penge skal gå til disse glatte durkdrevne skurke. Jeg siger, at jeg har penge på hotellet, men ikke 300 USD.

 

Til sidst når vi et kompromis på 150 USD. Jeg føres ned til en sort Mercer sammen med 3 grandvoksne mænd. Vi kører til hotellet og jeg går op på mit værelse og finder 150 USD som jeg diskret giver dem i lobbyen.

 

Efter de er kørt får jeg paranoia - jeg tænker at de måske kommer tilbage med et tæskehold eller lignende. Jeg tjekker ud og skifter faktisk hotel. Jeg havde godt med penge dengang så pengene var ikke afgørende. Endvidere kostede et hotelværelse kun omkring 100 USD eller lignende.

 

Nu kommer det lidt sjove så! Efter jeg har skiftet hotel giver jeg gud dødeme ikke op. Jeg hopper ned i en taxa og spørger hvor jeg kan finde nogle frække damer. Taxi chaufføren nævner den samme klub, hvorefter jeg nærmest råber: Hell not they have just ribbed me off tonight. What about a disco or so. Og sådan blev det! Vi kørte hen til et discotek hvor det vrimlede med øst ludere. Jeg dansede med en og fik en fabelagtig deal på 200 USD for hele natten. Hjem til hotellet igen og så bare ellers høvle løs i denne labre steg og glemme alt om aftenens tidligere eskapader.

 

Om morgenen, da jeg ville tjekke ud sagde de 150 USD. Hvad sagde jeg det er jo kun 100 USD. Yes but I think you had visitor in your room. Ooh yea I quiet forgot that!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal aldrig gå med folk, der selv henvender sig til en. 

Eller ind de steder hvor der står en der hverver folk udenfor.

Og aldrig tage de steder hen taxien anbefaler.

 

Når det så er sagt så var det da godt nok en grov og ubehagelig oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe - ja, man kan sgu godt komme lidt i uføre, når man er på udebane, og er så vant til ordnede forhold som vi er herhjemme.

 

Tak for den lille anekdote

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som klassisk rulleforretning, der også forekommer i østlandene. Har læst en del historier om unge fyre der møder en eller flere piger der lokker dem med på en bar og pludselig fortæller gorillatyper dem at de skylder kolossale summer, fx fordi pigerne er skredet fra en regning ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det værste var faktisk at det var en stor og mondæn klub, så der er sikkert adskillige som har været igennem denne mølle! Jeg glemte at fortælle, at jeg fortalte historien videre til nogle andre Tyrkere dernede. De sagde, at jeg havde været utroligt heldig at jeg ikke var blevet gennemtæsket. Havde jeg været en type som de ikke kunne lide var dette sket fortalte de. Jeg var vist temmelig heldig når alt kommer til alt! Tak for comments!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det værste var faktisk at det var en stor og mondæn klub, så der er sikkert adskillige som har været igennem denne mølle! Jeg glemte at fortælle, at jeg fortalte historien videre til nogle andre Tyrkere dernede. De sagde, at jeg havde været utroligt heldig at jeg ikke var blevet gennemtæsket. Havde jeg været en type som de ikke kunne lide var dette sket fortalte de. Jeg var vist temmelig heldig når alt kommer til alt! Tak for comments!

 

Jeg har tidligere advaret folk om købesex i Istanbul og Tyrkiet, jeg har været der flere gange og kender disse tricks. Disse tricks forefindes også i andre lande, fx. på stripklubber i London og Paris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det der nævnes i både Caribien og Spanien.

 

I Caribien på en stripklub, var det en stor neger, der stod i døren, da jeg var på ud, og bad om 1000 USD. 

Det havde jeg selvfølgelig ikke, hvorfor han ville have mig til at betale med kreditkortet.

 

Det endte med at jeg betalte 400usd. virkelig dyrt for et hurtigt knald :(

 

I Spanien, var de lidt mere stride. Jeg gik ind på et bordel, hvor der var overrendt af flotte damer. Jeg spurgte til pris, og fik af vide at et quick fuck, inkl. blowjob var 150usd. hvilket skulle betales når jeg gik ind med glædespigen. Dette gjorde jeg og kom så ind i et lidt større rum, hvor 2 andre piger også var, og med små "private hjørner". 

Efter vi havde haft sex, kunne jeg ikke komme ud af samme dør, men blev bedt om at gå ud igennem en anden dør (De sagde det var noget med sikkerheden, så dørene var one way)

Jeg tænkte fair nok. Det lød meget reelt. Det sjove er så, at når jeg går ind af den nye dør, kommer jeg ind i et nyt rum, hvor der skal betales 50usd. fordi der er strip med lapdance. Jeg fortæller at jeg ikke skal have en lapdance, men får af vide at jeg ikke kan komme tilbage, og derfor er der ikke andre muligheder.

Jeg må nu punge ud med 50$ for at komme ud! Dette sker 2 gange yderligere, da man er fanget i en form for labyrint, og pigerne ved dette og ved at man lige er blevet afsluttet, så de gør ikke det store ud af, at være profesionelle. 

 

Min aften ender med at koste mig 300usd, det dobbelte af den oprindelige pris! What a ripoff....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det der nævnes i både Caribien og Spanien.

 

I Caribien på en stripklub, var det en stor neger, der stod i døren, da jeg var på ud, og bad om 1000 USD. 

Det havde jeg selvfølgelig ikke, hvorfor han ville have mig til at betale med kreditkortet.

 

Det endte med at jeg betalte 400usd. virkelig dyrt for et hurtigt knald :(

 

I Spanien, var de lidt mere stride. Jeg gik ind på et bordel, hvor der var overrendt af flotte damer. Jeg spurgte til pris, og fik af vide at et quick fuck, inkl. blowjob var 150usd. hvilket skulle betales når jeg gik ind med glædespigen. Dette gjorde jeg og kom så ind i et lidt større rum, hvor 2 andre piger også var, og med små "private hjørner". 

Efter vi havde haft sex, kunne jeg ikke komme ud af samme dør, men blev bedt om at gå ud igennem en anden dør (De sagde det var noget med sikkerheden, så dørene var one way)

Jeg tænkte fair nok. Det lød meget reelt. Det sjove er så, at når jeg går ind af den nye dør, kommer jeg ind i et nyt rum, hvor der skal betales 50usd. fordi der er strip med lapdance. Jeg fortæller at jeg ikke skal have en lapdance, men får af vide at jeg ikke kan komme tilbage, og derfor er der ikke andre muligheder.

Jeg må nu punge ud med 50$ for at komme ud! Dette sker 2 gange yderligere, da man er fanget i en form for labyrint, og pigerne ved dette og ved at man lige er blevet afsluttet, så de gør ikke det store ud af, at være profesionelle. 

 

Min aften ender med at koste mig 300usd, det dobbelte af den oprindelige pris! What a ripoff....

 

Jeg ville nok bare koldt og roligt have bedt dem tilkalde politiet eller selv tilkalde dem, hvis de mente jeg skyldte dem noget  - det eneste de ikke ønsker sådanne steder er problemer med politiet, medmindre politiet er i deres lomme - og det kan man selvfølgelig ikke gardere sig imod, men alligevel vil det koste stedet at tilkalde politiet på den ene eller anden måde.

 

Man kan også stille sig op ved udgangen og lave en masse larm, således at nye kunder ikke også ryger i fælden - så vil de alligevel nok hellere lade dig slippe - det kan også være at tumult vil få andre gæster til at forlade stedet, inden de selv ryger i fælden.

 

Men ellers er det en god idé at søge div. information om stedet på nettet - eller spørge de lokale  :wink:  f.eks hotelportien på hotellet man bor på, lokale handlende, taxachauffører, bartendere mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok bare koldt og roligt have bedt dem tilkalde politiet eller selv tilkalde dem, hvis de mente jeg skyldte dem noget  - det eneste de ikke ønsker sådanne steder er problemer med politiet, medmindre politiet er i deres lomme - og det kan man selvfølgelig ikke gardere sig imod, men alligevel vil det koste stedet at tilkalde politiet på den ene eller anden måde.

 

Man kan også stille sig op ved udgangen og lave en masse larm, således at nye kunder ikke også ryger i fælden - så vil de alligevel nok hellere lade dig slippe - det kan også være at tumult vil få andre gæster til at forlade stedet, inden de selv ryger i fælden.

 

Men ellers er det en god idé at søge div. information om stedet på nettet - eller spørge de lokale  :wink:  f.eks hotelportien på hotellet man bor på, lokale handlende, taxachauffører, bartendere mv.

 

Jeg vil ikke anbefale at man skaber sig på disse steder, de lever af at snyde folk, så du kommer ikke lang med brok og trusler, tværimod.

Det eneste man kan gøre er at holde hovedet koldt, minimere tabet, komme væk og advare andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke anbefale at man skaber sig på disse steder, de lever af at snyde folk, så du kommer ikke lang med brok og trusler, tværimod.

Det eneste man kan gøre er at holde hovedet koldt, minimere tabet, komme væk og advare andre.

 

Det bedste er nok helt at holde sig væk, hvis man ikke er 100% sikker på det er reele steder og så holde sig til de hjemlige jagtmarker, hvor man er mere sikker på ikke at blive bondefanget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede noget lignede i Athen tilbage i 1988, på en lille Club der hed Africa Club. Jeg og min rejsebuddy kom ind for at se på tingene og damerne, de var godt nok volumiøse og ikke lige 2 22 årige liderlige ungersvendes stil, så vi takkede nej og bestilte blot en pilsner hver. Barmanden tog os det ilde op, og inden for 10 min stod der 4 halvbarske typer tæt på os. Bartenderen forlangte at vi købte en af damerne og han ville have 100 usd. Jeg var sgu lidt loren ved situationen og tænkte på at kæmpe mig ud, men min kammerat kunne ikke slås, så jeg ville stå alene med 4 gutter som nok ville have givet mig en gevaldig røvfuld. Jeg valgte at forhandle lidt med barmanden og vi endte med at jeg gav ham en dansk 20 kroneseddel (det havde man dengang) og for det fik vi lov til at drikke vores øl og gå igen uden problemer.

 

Jeg erfarede senere fra en af mine gamle soldaterkammerater, at han havde oplevet lignende på samme klub, men at han måtte slippe kr 200,- for at slippe for at knalde en af de tandløse smælderfede negerkvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste er nok helt at holde sig væk, hvis man ikke er 100% sikker på det er reele steder og så holde sig til de hjemlige jagtmarker, hvor man er mere sikker på ikke at blive bondefanget.

 

Så har du vist ikke læst om Veripigen :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste er nok helt at holde sig væk, hvis man ikke er 100% sikker på det er reele steder og så holde sig til de hjemlige jagtmarker, hvor man er mere sikker på ikke at blive bondefanget.

 

Man vil jo gerne på eventyr når man rejser, så lidt risikovillig er man vel altid, jeg har været på tvivlsomme steder i Istanbul, jeg var så sammen med en lokalkendt, hedigvis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Mit råd, - lad være med at søg fisse i muslimske lande, de lande er gennemsyret af korruption :cool:

 

Tja men det gælder jo ikke kun de muslimske lande desværre! Korruption var jo nok heller ikke lige problemet her. Der var blot tale om en "smart" forretningsmodel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god ide, uanset hvad, vær grundigt forberedt , og måske også følg ens egen mavefornemmelse. Gå, hvis man fornemmer at det trækker op til ballade....Indrømmet, det er svært, når man står med pikken ud af bukserne og masser af flotte damer. Jeg prøver altid at betale kontant med det samme for drinks etc, så er jeg sikker på pris niveauet og ikke får en ublu regning senere.....men man skal aldrig sige aldrig..... Blev taget ved røven i Hamburg for en 5-6 år siden af de meget aggressive piger der trækker på Reperbahn.....kostede mig 250 Euro og ingen fisse....men så ved man det...skulle have gået på et laufhaus istedet..men hører gerne mere om Tyrkiet......og andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man følger med en ukendt mand som antaster en på gaden så har man altså selv bedt om problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god ide, uanset hvad, vær grundigt forberedt , og måske også følg ens egen mavefornemmelse. Gå, hvis man fornemmer at det trækker op til ballade....Indrømmet, det er svært, når man står med pikken ud af bukserne og masser af flotte damer. Jeg prøver altid at betale kontant med det samme for drinks etc, så er jeg sikker på pris niveauet og ikke får en ublu regning senere.....men man skal aldrig sige aldrig..... Blev taget ved røven i Hamburg for en 5-6 år siden af de meget aggressive piger der trækker på Reperbahn.....kostede mig 250 Euro og ingen fisse....men så ved man det...skulle have gået på et laufhaus istedet..men hører gerne mere om Tyrkiet......og andre steder

 

Njah - i et Laufhaus - ihvertfald dem i Hamburg kan du nu også nemt blive lokket til at betale flere penge end du først havde forudset.

 

Bedre er det at besøge en FKK-klub, hvor du kan se  hvad du får for pengene og ikke risikerer at blive tørret - desuden kan du de fleste steder gå rimeligt uantastet rundt og kigge dig den model ud, du finder det mest interessant at fornøje dig med.

 

På Reeperbahn har jeg dog haft en god oplevelse her: http://geiz-club.com/

 

Jeg var i Antalya for et par mdr. siden: 

 

se evt. også: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at gå i detaljer kan jeg fortælle at jeg er blevet taget i 'røven' på stripklubber/luderbarer i Danmark, Frankrig og i Spanien.

Summesummarum er, at hvis folk vil tage dig i røven kan/vil de gøre det.

Der er naturligvis forskel på risikoen de forskellige steder/lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...