Hop til indhold
Miller223

Sugarbabes på Tinder/Instagram?

Recommended Posts

Jeg ser nogle gange piger på Tinder der søger ældre mænd til feks midlertidig hygge,

typisk kan de kontaktes på Instagram.

Er der nogen der har fået et frækt møde på denne måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Nej, Det er jo en privat profil jeg har der, jeg vil ikke løbe chancen for en bliver sur og kontakter mine kontakter der 
altså instgram, har ikke tinder , det er for besværligt

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg ville også tænke mig om to gange. Jeg vil holde mig fra alt der på nogen måde kan henføres til mig. Sociale profiler, whatsapp, mv. Hvis det på nogen måde skulle være nødventigt, vil jeg starte med at købe et Lebara kort hos grønthandleren og oprette profiler kun til dette formål.

Især med sugardaters ved man ikke hvilke typer man får fat i, og hvad der sker hvis man må afbryde relationen.

Men ja jeg har set det, men på grund af ovenstående har jeg ikke prøvet det. Alt for meget besvær.

Redigeret af ZipZap

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZipZap skrev, for 6 timer siden:

Jeg ville også tænke mig om to gange. Jeg vil holde mig fra alt der på nogen måde kan henføres til mig. Sociale profiler, whatsapp, mv. Hvis det på nogen måde skulle være nødventigt, vil jeg starte med at købe et Lebara kort hos grønthandleren og oprette profiler kun til dette formål.

Især med sugardaters ved man ikke hvilke typer man får fat i, og hvad der sker hvis man må afbryde relationen.

Men ja jeg har set det, men på grund af ovenstående har jeg ikke prøvet det. Alt for meget besvær.

Det er ellers skide smart. Hvis du skriver fra din private profil kan du nemt se hvem i har af fælles følgere og du kan finde ud af om du skal til at lave Preben fra squashklubbens datter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
hkohko skrev, for 5 timer siden:

Det er ellers skide smart. Hvis du skriver fra din private profil kan du nemt se hvem i har af fælles følgere og du kan finde ud af om du skal til at lave Preben fra squashklubbens datter :D

eller hun finder ud af du kender hendes far )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg tror at det var Instagram som på et tidspunkt forslog at jeg skulle være venner med nogle af mine kunders mindreårige døtre. Jeg syntes at det var lidt creepy.

Det er en af grundene til at jeg foretrækker at holde tingene adskilt. Selv om der er ingen fare lige nu ved man aldrig hvad fremtiden bringer.

Redigeret af ZipZap

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...