Hop til indhold

Recommended Posts

Århh, hvor er det skønt at besøge en glædespige som Liv. Man bliver simpelthen glad i låget over at der ude i den virkelige verden findes sådan nogen søde og dejlige kvinder. Og tænk at det er muligt bare sådan at vade ind fra gaden og nyde dette!
 
Liv er en køn pige. Ikke sådan modelsmuk, men køn på den langtidsholdbare måde. Og så er hun simpelthen en sød, frisk og imødekommende pige, som det er en udelt fornøjelse at krølle lagener med i en halv times tid.
 
Vi havde haft en forudgående historie med en tidsbestilling, der var gået fejl pga. en misforståelse hos Liv. Meget imødekommende havde hun da lovet en rabat på 100 kr. næste gang som kompensation. Det var jo et nydeligt træk. Jeg kunne naturligvis ikke drømme om at fratrække de lovede 100 kr., men det var dog sødt tænkt af hende.
 
For øvrigt måtte jeg jo også irettesætte hende med, at så herligt som det var at besøge hende, var en kompensation på 100 kr. for ikke at besøge hende, alt for lille!!
 
Stedet var en privat lejlighed i Glostrup og det fungerede udmærket uden på nogen måde at være prangende. Jeg fik æren af at være hendes første kunde det nye sted, og der var lige et par småting, der skulle ordnes, men igen, det er kun hyggeligt at hun lige nusser rundt og ordner ting, imens man venter lidt.
 
De fleste glædespiger er helt klare til at tage styringen og køre standardprogrammet af, hvis kunden er lidt usikker, og det kan Liv uden tvivl. Det gider jeg imidlertid ikke. Min foretrukne version af kærestesex er at gå på udforskning i en kvindekrop, der byder på lidt bakkedal, lidt dufte og lidt velsmag. Det stiller et krav til pigen, som rigtig mange ikke kan honorere: slip styringen og tag imod. Hvor har jeg oplevet mange gange at pigen bliver spændt som en flitsbue, hvis hun ikke selv styrer forløbet, men Liv kan det på eksemplarisk vis. Opmærksom på at tage over og være aktiv hvis jeg ønsker det, og hvis ikke, så fortsætte med at lade mig glædes over et par endnu uudforskede områder af hendes krop.
 
Så det gjorde jeg: glædede mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en god, informativ og sober anmeldelse Høgen! Din beskrivelse af Liv er præcis som jeg forestiller mig. En sød og dejlig pige er også mit klare indtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Liv

Er du stadig aktiv. ? Ville gerne nyde 1 time ....

 

 

I anmeldelsen der startede denne streng er der et link, da jeg checkede dets liv for 30 sek. siden var det aktivt og viste at Liv også er aktiv, bl. a. nytårs dag ;)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...