Kong H 0 Skrevet 21. Marts, 2023 Hej på Forum Jeg har oplevet igår og idag, helt ud af det blå og blive kontaktet af profiler på FB der udgiver sig for at være kvinder mit slut 20'erne der vil sælge sex. Nogen andre der oplevet det og hvad gør I ved det? Det er jo kønne naturlige piger. men det er på et almindeligt socialt medie. Dbh H Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 21. Marts, 2023 Kong H skrev, for 39 minutter siden: Hej på Forum Jeg har oplevet igår og idag, helt ud af det blå og blive kontaktet af profiler på FB der udgiver sig for at være kvinder mit slut 20'erne der vil sælge sex. Nogen andre der oplevet det og hvad gør I ved det? Det er jo kønne naturlige piger. men det er på et almindeligt socialt medie. Dbh H Hmmm den tror jeg helt klart du skal holde dig langt langt fra forstået således, at "blotter" du dig eller roder du dig ud i noget som absolut ikke kommer andre ved, så kan det meget vel bruges som en eller anden afpresning i form af trussel om offentliggørelse over for din liste af venner/nærmeste på det pågældende sociale medie eller sagt med andre ord, skæg for sig og snot for sig. Fik selv for et par uger siden en venneanmodning fra en virkelig smuk kvinde i Ålborg ( bor i den modsatte del af landet og har aldrig set hende tidligere ? ), den valgte jeg at ignorer/slette med det samme igen, skæg .............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 22. Marts, 2023 Kong H skrev, for 2 timer siden: Hej på Forum Jeg har oplevet igår og idag, helt ud af det blå og blive kontaktet af profiler på FB der udgiver sig for at være kvinder mit slut 20'erne der vil sælge sex. Nogen andre der oplevet det og hvad gør I ved det? Det er jo kønne naturlige piger. men det er på et almindeligt socialt medie. Det forekommer jævnligt - dem anmelder du blot til Facebook som anstødelige - så er de hurtigst væk - det er blot fake-profiler, som vil have dig over på en eller anden betalingsside. Det eneste som er sjovt ved dem, er at se hvilke tosser, der er hoppet i vandet og er blevet venner med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 22. Marts, 2023 Jeg har oplevet det rigtig ofte faktisk, de vil sælge videoer, live cam og alt muligt. Beskederne er meget enslydende. Det er 100 % et scam, især når de blir sendt til en som mig (kvinde) og de er tydeligt ment rettet mod mænd. Så du skal ikke svare på det, bloker og anmeld profilen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Hej Der sker mange gange om ugen der dukker "venneanmodninger" op via "Notifikationer", Stort set alle er flotte - kønne - dejlige kvinder i tyverne. Oftest med slet skjulte velformede bryster og ligeså flotte kroppe. Når jeg undersøger profilerne så er de tilsyneladende nye - ingen personlige oplysninger, ingen eller få venner, få billeder, - - - , + ind i mellem også tilbud om de diverse ydelser om noget fotos og andet seksuelt = FUP. Den slags bliver selvfølgelig afvist og dukker aldrig op igen; men egentlig også morsomt at se hvor dumme den slags idioter kan være. En årsag til denne abnorme mængde "Venneanmodninger" fra disse scammer er måske selvforskyldt fordi hele min profil og samtlige egne opslag er på skrevet på engelsk. Årsagen er at en del af mine venner er udlændige: Polen - USA - Tyskland - UK - Thailand, - - og de forstår ikke skid af det dansk sprog. Mange hilsner Nye tider Redigeret 22. Marts, 2023 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg