Hop til indhold
Bobbe

Nahomy, Bording

Recommended Posts

Jeg har de senere år fået smag for den lidt hårde genre. Desværre holder min foretrukne domina til et stykke vej fra hvor jeg bor. Jeg har længe gået og kigget på Nahomys annonce og besøgte hende i dag i Bording.

Kommunikationen gik nemt og aftalen kom hurtigt på plads. I forhold til billederne kan jeg ikke vurdere om det er hende. Hun er vel omkring 160 cm, har til gården og gaden og et rigtig kønt ansigt.

Selve seancen vil jeg ikke gå i detaljer i, men hun opfyldte alle de ting vi havde snakket om inden. Derudover gav jeg hende frie tøjler til at rykke lidt på mine grænser, eneste no go var mærker på kroppen. Vi kom godt rundt, og som noget nyt prøvede jeg både at få smæk og drypppet med stearin. Undervejs blev jeg også voldsomt pirret og afslutningen var med en dildo i røven mens Nahomy gav mig et handjob. Jeg kom i et brøl, og hele min krop snurrede. En fantastisk oplevelse.

jeg kan kun give den bedste anbefaling til Nahomy. 
Annoncen er desværre fjernet og derfor ikke noget link, men hun tog videre til Nordjylland i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, den 22.3.2023 at 06:43:

Var hendes pussy behåret? og i givent fald hvor meget ?

Det ved jeg desværre ikke. Hun havde trusser på under hele seancen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...