Hop til indhold

Shia Islam - og den ultimative GFE oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hvis man foretrækker mørke piger og glædespiger til GFE så kunne man overveje at blive Shia-muslim i Sverige....

Horisont: Sexkøb i Allah's navn

Skrevet
Mulle007 skrev, for 23 minutter siden:

Er det ikke bare det vi kalder for sugardating? 

Mjoh, men organiseret gennem et religiøst overhoved....

Ville svare til at du ringede til en præst og spurgte om han lige kendte en pige, der havde brug for penge og om han lige kunne vie jer som ægtefolk, mens du roder rundt med hende....

Skrevet

Da lederen af det shiamuslimskes samfund bliver konfronteret med afsløringerne, så bliver der virkeligt trukket en af de helt store præsentationer op af hatten - det læner sig op af en Oscar nominering (19.25 og frem...)

Skrevet

Hmm, religiøst hykleri, begået af nogle i et muhammedansk stort trossamfund, klamt ulækkert, og tvang og handel, håber alle involverede straffes. 

Skrevet
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

Meget alm. praksis i persien :)

Alahu Knepbar :!:

??

:huh: Q.

Skrevet

I "gamle dage" da jeg sugardatede i lidt mere klassisk forstand var det ikke ualmindeligt når nogen bookede med overnatning at der skulle laves en "Urfi/Orfi" ægteskabskontrakt. Så står man dér og skal "giftes så Allah ikke bliver ked af det" og en Imam og en advokat står klar i de tilstødende gemakker på et eller andet luksus-hotel. 
Så rev man kontrakten i stykker når besøget er slut og så er vi skilt. 
Jeg betingede mig i øvrigt at der var et udløbstidspunkt en gang i døgnet, så der skulle laves en ny kontrakt hver dag også selvom det var sammenhængende dage. 
Det er nemlig i lande hvor Sharia lovgivningen gælder eller noget der ligger tæt på - er tilladt at have råderet over sin kone som man lyster. Så der var også punkter i "mine" ægteskabskontrakter der mindede om den BDSM-kontrakt nogle måske kender hvor det er helt udpenslet hvad man må og ikke må. 
Og der var en klausul i tillæg til der definerede et ekstremt højt beløb for brud på kontrakten fra HANS side - dvs. fik jeg en finger i røven så var der automatisk sat et større beløb af som "depositum" der lå i en slags "arbitrary service" som blev frigivet til mig hvis han ikke respekterede mine grænser. 
Jeg havde også en "parfume klausul" fordi jeg har sporadisk parfume allergi. Alle der opholdt sig i rummet skulle være parfumefri og have gennemgået et særligt renselse ritual der findes i muslimsk kultur men som så vidt jeg ved ikke er taget direkte ud af Koranen. 
Det gjorde at dem der ikke havde tænkt sig at overholde reglerne ganske enkelt valgte en anden end mig. Så "muslimsk forventningsafstemning for ekstremt rige folk" kan altså også lade sig gøre hvis man tillader sig at være en besværlig ko på forskud og de forstår vigtigheden af "Don't FÅGGIN mess with a Viking Woman!" :D 

Det var i øvrigt nogle af mine yndlings-klienter i fordums tid da jeg var "i jeg sad på hylden i den dyreste ende af bollebutikken"
De er ofte meget dannede og kultiverede og er pinligt rene og går i bad mange gange om dagen. 
Meeeen... det er der så også nogle af dem der ikke er - og så er det UT af min kiosk! 
Det er det så også hvis man stinker af parfume-butik og ikke kan forstå hvad "fast pris" betyder :P
Så besøg af mig til sindssyge overpriser - dengang jeg gjorde mig i dét - var både inshAllah' og inshEvah'  ;) 

Kærligst, Evah' <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden:

definerede et ekstremt højt beløb for brud på kontrakten fra HANS side

For fanden, nu må jeg hellere passe på fremover :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.