Hop til indhold

Emily sydsjælland - Nice oplevelse og kæmpe bryster.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/325815

For langt, læste ikke:

God service, 1 times køretur til Sydsjælland, billeder og kvinden du møder er den samme, fin pris og ingen skjulte tillæg. Lidt øv hendes snap ikke virker - efter lidt snak på mail kan du få hendes nummer. Nem at snakke med og store ægte bryster du må gøre hvad som helst med. Hun er sød og man kan TYDELIGT mærke hun kan lide hendes ting her.

Oplevelsen var så nice at jeg måtte besøge hende en gang mere :D

Turen derned/derhen:

Efter at have spurgt herinde om nogen havde besøgt hende, tog jeg chancen og skrev til mailen fra annoncen.

Jeg var lidt nervøs ved at vise et billede af mig selv men satsede på det gik, og hun sendte et tilbage, hvor man godt kunne se hende.

Efter megen skriven frem og tilbage, kalendergymnastik og at finde en dag hvor jeg kunne besøge hende, lykkedes det mig at køre derned.

Det er ikke hendes fejl, der gik lang tid, det' mig der er en snegl. ;)

Jeg blev lidt overrasket over hun ikke bor nær København, så vær forberedt på en lille times køretur. Andre har måske kortere vej.

Forspil:  På dagen hvor jeg skulle derned, tjekkede hun lige for at være sikker på jeg kom, og flirtede ellers lidt med at fx. skrive at hun glædede sig til jeg kom - Og også for at sikre sig hun ikke blev brændt af samme dag fordi nogle mænd åbenbart aflyser eller ghoster. Øv. Når logistikken var på plads, var det ellers bare at sætte god musik på, kaffe i koppen, og så trille sydpå.

Setup og pris:

1 time for 1600 ^_^ - Med superfransk

Hendes priser er lidt anderledes fra en del andre annoncer - 1300 for en halv time, det er i den dyre ende, men 1600 for en time er mere "normale" priser. Til gengæld er der ingen tillæg for superfransk, berøring, 69'er, du kan komme så meget som du vil, hun kysser, og hun er ikke snerpet, overhovedet.

Jeg ville ikke køre så langt for kun en halv time, så jeg tog en hel time og jeg er fint tilfreds.

Selve mødet

Jeg starter med at møde hende i døren hvor hun nærmest lige er kommet ud af badet, og har haft lidt tid til at gøre sig lækker. Hendes krop ser ud som på billedet, og hold op hvor er hendes bryster store. Enhver BH har for længst har givet op i forsøget på at rumme et par bryster, som bare vil ud. Når man som jeg er babsoman, så er en L skål bare lækkert :D

Hun kysser gerne, og har ikke travlt med tiden, og spørger mere til hvad du har lyst til, end hvad du vil give/betale.

Det er virkelig rart med den atttiude, og der bliver ikke kigget på uret heller. Det er mere hvor meget ens gamle røvhul kan holde til, der gør det svært at fylde hende ud i den time.

Hendes alder omkring de 22 passer fint, men hun kan virkelig kneppe igennem.

Jeg er ikke så god til at beskrive detaljer eller erotiske noveller, men selve sexen var god og jeg kunne godt lide at:

• Hun er overhovedet ikke genert for at blive slikket
    • Du må godt bruge finger, bare spørg først.
  • Hun ER nymfoman og man kan tydeligt mærke at hun elsker det, eller også er hun dygtig til at fake det
  • Der er ikke noget med at hun prøver at stoppe dig ved fissen med fingrene dernede, så du har sværere ved at komme til.
  • Hun sutter uden kondom og hun kan lide det.
  • Hvis du gør dit håndværk godt, kan du få hende til at komme.
  • Hendes røv er MEGET klaskevenlig og hun har selv piske som du må bruge til formålet. 
  • Du må kysse, slikke bide, gramse hvor du vil, bare husk at hun skal være i et stykke bagefter :)
  • Jeg måtte komme i hendes mund.

Overall:

Emily gør det rigtig godt, og man kan tydeligt mærke at hun kan lide sit arbejde - hun er service minded, går op i at man får hvad man vil have, og kan give dig røvfuld hvis du ønsker det.

Hendes priser er lidt over snittet for en halv time, men til gengæld er der ikke grænser for hvor meget du må komme, hun sutter som om den sprøjtede penge, og der er 0 tillæg. Hvis de fleste vil have 1000+300 for superfransk inklusive, så får du det her med i prisen uden snyd eller klynk
Rigtig god oplevelse, eneste minus, fra min side af, er timing og tilrettelæggelsen;

Håber I kan bruge min væg af tekst.

Skrevet

Hvilken by befinder hun sig i? Sydsjælland er en lidt vag beskrivelse.

Skrevet
Lba900 skrev, 1 time siden:

Hvilken by befinder hun sig i? Sydsjælland er en lidt vag beskrivelse.

Vordingborg eller Vordinghul om man vil. 

Redigeret af andrew1000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.