Hop til indhold
fynboen

Virkelig dårlig oplevelse hos "Sex med betaling"

Recommended Posts

Jeg har holdt mig væk fra denne verden i et års tid, mest fordi lysten ikke har været der.
Men nu synes jeg efterhånden der skulle ske lidt

først lige et link
https://annoncelight.dk/showad/367393

jeg er lige kommet hjem fra hende her uden der abolut skte noget.

Jeg har haft skrevet med hende et par dage, og det passede med at jeg kunne møde hende her til morgen på et hotel inden i odense centrum
Der ligger en række hoteller ejet af samme kæde lige op og ned af hinanden

først og fremmest.. det ER hende på de billeder hun sendte mig... men nu til det dårlige

Det passede med at jeg kunne komme direkte fra arbejde i nat og så forbi hende, jeg får navnet på hotellet samt etage og værelses nummer.

Men da jeg finder etagen er der intet værelse med det nummer, de tskriver jeg så til hende, selvom jeg der begynder at forvente at hun tager røven på mig, men nej nej hun havde givet mig det rigtige værelse svarer hun.
det går ldit frem og tilbag og jeg forsøger at få hende til at komme ud så jeg kan finde ud af hvor hun er henne, men det ville hun ikke. Jeg spørger gentagene gange om det nu også er det rigtige hotel hun har sendt mig hen til men det forsikrer hun mig om at det er ....

Jeg beslutter mig så for alligevel at tjekke nabo hotellet, og går op på den etage hun har givet mig... og der er ganske rigtigt det rigtige værelses nummer og der er hun også,

da jeg kommer ind til hende smiler jeg pænt og siger noget lign at så lykkedes det endeligt.. men hun er sur, og meget ireteret fordi hun mener at jeg har spildt hendes tid , og beder mig om at gå igen.
(jeg er på dette tidspunkt ca 12 minutter forsent pga forvirringen og det forkerte hotel hun har sendt mig hen til
Jeg er meget undrernde og siger at nu er jeg her jo her jo og at det altså var hende der havde taget fejl af hotellerne, men hun er vred, kalder mig alle mulige ting, gentager at jeg spilder henddes tid og at jeg skal gå igen...
og det gør jeg så, kører hjem og skriver denne anmeldelse..

Nuvel... jeg repsektere 100% GP'er og deres job, og hvis det handler om at hun ikke synes om mit udseende, så havde jeg også accepterert dette, men hvis det er derfor måtte hun sige det, eller i det mindste lige nævne det at det kunne komme på tale da jeg jeg lavede aftalen..

Men synes på ingen måde at det er i orden at jeg skal havde skylden for hendes fejl.... da jeg skriver at nu står jeg endelig ved den rigtige dør så svarer hun jo også 'super' inden hun åbner... så tænker det mest handler om udseendet og ikke at jeg på en eller anden mærkelig måde skulle ahve spildt hendes tid...

Jeg var jo dukket op... havde fundet det rigtige hotel på trods af den forkerte vejledning..

men den opførsel er ikke ok... jeg fik i øvrigt også lige en sviner på sms efterfølgende...


jeg siger ikke at andre ikke kan få en god oplevelse med hende, men jeg gjorde ihverfald ikke..

Redigeret af fynboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne lyde som om hun ikke rigtigt kunne få sig selv til det alligevel.

Pyt, at hun er mærkelig kan ikke være dit problem. Det er bare igang med at læse anmeldelser, og vælge en der har en mere seriøs tilgang til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen skrev, for 10 minutter siden:

Vigtig advarsel her...takker.....Forfærdelig oplevelse, hvor du bliver kørt rundt i manegen på flere hoteller i byen...for så, oven i købet at blive svinet til af et forvirret pigebarn....sikke dog en syg opførsel af Mussepigen09.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 minutter siden:

Vigtig advarsel her...takker.....Forfærdelig oplevelse, hvor du bliver kørt rundt i manegen på flere hoteller i byen...for så, oven i købet at blive svinet til af et forvirret pigebarn....sikke dog en syg opførsel af Mussepigen09.

skal dog lige siges at hotellerne ligger lige ved siden af hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kneppowitch skrev, for 1 time siden:

Det kunne lyde som om hun ikke rigtigt kunne få sig selv til det alligevel.

Pyt, at hun er mærkelig kan ikke være dit problem. Det er bare igang med at læse anmeldelser, og vælge en der har en mere seriøs tilgang til det.

Hvordan fanden fik du kontakt med hende? Der er jo hverken snap, email eller telefonnummer på annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 6 timer siden:

Hvordan fik du kontakt med hende? Der er jo hverken , mail, snap eller mobilnummer på den annonce dit link føre hen til? Tak for en sober anmaeldelse og ja sgu da en træels oplevelse 

Der var et nummer på hendes tidligere annoncer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med fynboen. Jeg var 2 min. forsinket og da jeg trådte ind, sagde hun, at jeg bare skulle køre igen. Og det gjorde jeg da gerne, med en 'fuck dig, so' hilsen. Der stank af røg i det lille rækkehus i Hjallese. Hun har fedtet hår og hud, var svedig og virkede helt forpustet. Det er en ung pige med store problemer, håber hun får det bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lociano skrev, for 9 minutter siden:

Er enig med fynboen. Jeg var 2 min. forsinket og da jeg trådte ind, sagde hun, at jeg bare skulle køre igen. Og det gjorde jeg da gerne, med en 'fuck dig, so' hilsen. Der stank af røg i det lille rækkehus i Hjallese. Hun har fedtet hår og hud, var svedig og virkede helt forpustet. Det er en ung pige med store problemer, håber hun får det bedre. 

Hun er på igen kan jeg se....:(

https://annoncelight.dk/showad/367393 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle sammen, vil lige forsvare mig selv, de ting der blivet skrevet er slet ike som det i virkeligheden er! 
 

De fyre/mænd respekteret mig overhovedet ikke! 
jeg har på ingen måder, ville gøre noget uforskammet, men at folk kan skrive de ting om mig, kan jeg slet ikke forstår! 

 

har haft mange gode oplevelser som jeg gerne vil dele, for at vise jeg ike er den som, folk de skriver om mig på! 

 Og at folk de bare kommer ind, og er sur og mener det end efter det andet, og ike forstår når når jeg siger fra eller stop! Og så oveni købet råber og sviner mig til på det groveste! 
så bliver jeg sgu ret irriteret  og ked af det, fordi det slet ike sådan det er 

 

 


FINDER MIG IKE I AT FYRE/MÆND! 
DE IKKE RESPKTERE MINE GRÆNSERE! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 10 timer siden:

Hun er på igen kan jeg se....:(

https://annoncelight.dk/showad/367393 

 

hej alle sammen, vil lige forsvare mig selv, de ting der blivet skrevet er slet ike som det i virkeligheden er! 
 

De fyre/mænd respekteret mig overhovedet ikke! 
jeg har på ingen måder, ville gøre noget uforskammet, men at folk kan skrive de ting om mig, kan jeg slet ikke forstår! 

 

har haft mange gode oplevelser som jeg gerne vil dele, for at vise jeg ike er den som, folk de skriver om mig på! 

 Og at folk de bare kommer ind, og er sur og mener det end efter det andet, og ike forstår når når jeg siger fra eller stop! Og så oveni købet råber og sviner mig til på det groveste! 
så bliver jeg sgu ret irriteret  og ked af det, fordi det slet ike sådan det er 

 

 


FINDER MIG IKE I AT FYRE/MÆND! 
DE IKKE RESPKTERE MINE GRÆNSERE! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mussepigen09 skrev, for 43 minutter siden:

 

 

hej alle sammen, vil lige forsvare mig selv, de ting der blivet skrevet er slet ike som det i virkeligheden er! 
 

De fyre/mænd respekteret mig overhovedet ikke! 
jeg har på ingen måder, ville gøre noget uforskammet, men at folk kan skrive de ting om mig, kan jeg slet ikke forstår! 

 

har haft mange gode oplevelser som jeg gerne vil dele, for at vise jeg ike er den som, folk de skriver om mig på! 

 Og at folk de bare kommer ind, og er sur og mener det end efter det andet, og ike forstår når når jeg siger fra eller stop! Og så oveni købet råber og sviner mig til på det groveste! 
så bliver jeg sgu ret irriteret  og ked af det, fordi det slet ike sådan det er 

 

 


FINDER MIG IKE I AT FYRE/MÆND! 
DE IKKE RESPKTERE MINE GRÆNSERE! 

 

Igen .. du giver mig det forkerte hotel 

du ved jo udemærket godt at du ikle var der du sagde hvor du var! 
mig så sviner du mig til så snart jeg kommer inden for døren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mussepigen09 skrev, for 16 timer siden:

 

har haft mange gode oplevelser som jeg gerne vil dele, for at vise jeg ike er den som, folk de skriver om mig på! 


 

 

Tror de flest ikke vil høre om dine gode oplevelser. Vi er mere interesseriet i om der er nogle af dine kunder, der har fået en god oplevelse hos dig.. Men det ser ikke sådan ud..

Vil dog give dig ret i, at man skal have respekt for hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Mussepigen09 skrev, den 25.3.2023 at 21:02:

hej alle sammen, vil lige forsvare mig selv, de ting der blivet skrevet er slet ike som det i virkeligheden er! 
 

De fyre/mænd respekteret mig overhovedet ikke! 
jeg har på ingen måder, ville gøre noget uforskammet, men at folk kan skrive de ting om mig, kan jeg slet ikke forstår! 

 

har haft mange gode oplevelser som jeg gerne vil dele, for at vise jeg ike er den som, folk de skriver om mig på! 

 Og at folk de bare kommer ind, og er sur og mener det end efter det andet, og ike forstår når når jeg siger fra eller stop! Og så oveni købet råber og sviner mig til på det groveste! 
så bliver jeg sgu ret irriteret  og ked af det, fordi det slet ike sådan det er 

 

 


FINDER MIG IKE I AT FYRE/MÆND! 
DE IKKE RESPKTERE MINE GRÆNSERE! 

 

 

Man kan undre sig over at der sidder nogen her på forummet og advisere pigerne når de får dårlige anmeldelser. Det bliver lidt for alfons agtig :ph34r:

Redigeret af Olympus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olympus skrev, for 3 minutter siden:

Man kan undre sig over at der sidder nogen her på forummet og advisere pigerne når de får dårlige anmeldelser. Det bliver lidt for alfons agtig :ph34r:

Bliver nødt til at spørge:

Hvor ser du det henne?

Kan ikke finde din observation i det du har citeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...